“kraaknette locatie !”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van 't Nophof****

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

mat335
Torhout, België
“kraaknette locatie !”
Beoordeeld op 17 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

We hebben een prachtig weekend beleefd in het Nophof : een kraaknette, gerestaureerde boerderij. Alles deed aan vroeger denken : het exterieur, interieur maar ook het servies, dit met een hedendaagse luxe : vaatwas, frigo, oven, nette inloopdouches ...
In de tuin is er nog een mooi overdekt buitenterras waar je kan genieten van een prachtig zicht.
Een aanrader !

ann n
Antwerp, Belgium
2 beoordelingen
“Prima verblijf .”
Beoordeeld op 10 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Mooi gerestaureerde hoeve, authentiek ingericht, goed uitgeruste keuken, mooie buitenruimte, heel ruim.

Ignace W
Gent, België
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Genieten in 't kwadraat”
Beoordeeld op 30 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

’t Nophof is ideaal gelegen op een heuvelrug. Je vindt er een fantastisch uitzicht op de heuvels van de Vlaamse Ardennen, zeker bij sterrennacht vanuit het overdekte buitenterras!
We genoten gedurende de hittegolf van juni 2017 van ieder moment. Wie houdt van nostalgie snuift hier de sfeer op van de (groot)ouders, terwijl alle moderne comfort overvloedig aanwezig is. De gastvrouw verdient een dikke pluim. Wij kregen die ook omdat we het proper achterlieten. Normaal toch?

carolined ...
Ruiselede, België
“Charmant”
Beoordeeld op 29 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Zeer mooie locatie, prachtig uitzicht en mooie wandel- en fietsroutes. Charmante woning, authentiek ingericht en vriendelijke gastvrouw!

Jayver
Brugge, België
1 beoordeling
“Een verblijf in ’t Nophof is zeker een aanrader!”
Beoordeeld op 25 september 2016 voor een verblijf in augustus 2016

We hebben er een weekendje gelogeerd met een groep vrienden, iedereen was er heel enthousiast over. De eigenares is erg behulpzaam, de woning is mooi gerenoveerd en goed uitgerust met alle nodige voorzieningen. Dankzij het mooie weer hebben we vaak gebruik kunnen maken van het gezellige overdekt terras, met prachtig uitzicht over de Vlaamse Ardennen.
De woning is een mooie combinatie van authentieke elementen en modern comfort. Er zijn verschillende ruimtes waar je gezellig kan vertoeven in groep.
In de regio zijn een waaier aan activiteiten te doen, je kan er alles nalezen in de vele folders of navragen bij de eigenares. Ideaal voor een weekendje weg!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Reisgroep: Vrienden
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Sufrank
“Gezinsvakantie”
Beoordeeld op 31 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

Prachtige vakantiewoning in een schitterende omgeving. Zeer nette en ruime kamers , mooi aangekleed met zin voor detail. Zeer mooie ligging. Een aanrader

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Marcel v
“Familieweekend”
Beoordeeld op 21 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

Niet zo eenvoudig om een vakantieverblijf te vinden dat geschikt is voor 11 personen waaronder 4 kinderen jonger dan 8jaar. Onze eisen liggen dan ook hoog: we willen samen zijn en toch privacy hebben. We willen ruimte en toch knus zitten... ' t Nophof voldeed volledig aan onze verwachtingen. Er was voldoende ruimte zowel binnen als buiten. Er was voldoende sanitair zodat ieders privacy verzekerd was. Er was een fijne gastvrouw die ons op een welkomstdrankje trakteerde. De omgeving was ook super: Vlaamse Ardennen, de hoeve ligt op een heuvel. Zelfs als je niets te doen hebt kan je nog steeds genieten van het zicht op het glooiende landschap. Muziekbos. en Kluisbos in onmiddellijke omgeving met mogelijkheden tot prachtige wandelingen. Kortom, een fijn weekend dat we afsloten met een lekkere BBQ. We komen zeker terug.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Reisgroep: Young Children
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren