“Genieten in 't kwadraat”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van 't Nophof****

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Genieten in 't kwadraat”
Beoordeeld op 30 juni 2017 voor een verblijf in Juni, 2017

’t Nophof is ideaal gelegen op een heuvelrug. Je vindt er een fantastisch uitzicht op de heuvels van de Vlaamse Ardennen, zeker bij sterrennacht vanuit het overdekte buitenterras!
We genoten gedurende de hittegolf van juni 2017 van ieder moment. Wie houdt van nostalgie snuift hier de sfeer op van de (groot)ouders, terwijl alle moderne comfort overvloedig aanwezig is. De gastvrouw verdient een dikke pluim. Wij kregen die ook omdat we het proper achterlieten. Normaal toch?

carolined ...
Ruiselede, België
“Charmant”
Beoordeeld op 29 mei 2017 voor een verblijf in Mei, 2017

Zeer mooie locatie, prachtig uitzicht en mooie wandel- en fietsroutes. Charmante woning, authentiek ingericht en vriendelijke gastvrouw!

Jayver
Brugge, België
1 beoordeling
“Een verblijf in ’t Nophof is zeker een aanrader!”
Beoordeeld op 25 september 2016 voor een verblijf in Augustus, 2016

We hebben er een weekendje gelogeerd met een groep vrienden, iedereen was er heel enthousiast over. De eigenares is erg behulpzaam, de woning is mooi gerenoveerd en goed uitgerust met alle nodige voorzieningen. Dankzij het mooie weer hebben we vaak gebruik kunnen maken van het gezellige overdekt terras, met prachtig uitzicht over de Vlaamse Ardennen.
De woning is een mooie combinatie van authentieke elementen en modern comfort. Er zijn verschillende ruimtes waar je gezellig kan vertoeven in groep.
In de regio zijn een waaier aan activiteiten te doen, je kan er alles nalezen in de vele folders of navragen bij de eigenares. Ideaal voor een weekendje weg!

Vakantie met vrienden
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Sufrank
“Gezinsvakantie”
Beoordeeld op 31 juli 2016 voor een verblijf in Juli, 2016

Prachtige vakantiewoning in een schitterende omgeving. Zeer nette en ruime kamers , mooi aangekleed met zin voor detail. Zeer mooie ligging. Een aanrader

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Marcel v
“Familieweekend”
Beoordeeld op 21 juli 2016 voor een verblijf in Juli, 2016

Niet zo eenvoudig om een vakantieverblijf te vinden dat geschikt is voor 11 personen waaronder 4 kinderen jonger dan 8jaar. Onze eisen liggen dan ook hoog: we willen samen zijn en toch privacy hebben. We willen ruimte en toch knus zitten... ' t Nophof voldeed volledig aan onze verwachtingen. Er was voldoende ruimte zowel binnen als buiten. Er was voldoende sanitair zodat ieders privacy verzekerd was. Er was een fijne gastvrouw die ons op een welkomstdrankje trakteerde. De omgeving was ook super: Vlaamse Ardennen, de hoeve ligt op een heuvel. Zelfs als je niets te doen hebt kan je nog steeds genieten van het zicht op het glooiende landschap. Muziekbos. en Kluisbos in onmiddellijke omgeving met mogelijkheden tot prachtige wandelingen. Kortom, een fijn weekend dat we afsloten met een lekkere BBQ. We komen zeker terug.

Reisgroep: Young Children
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Een topper!”
Beoordeeld op 7 april 2016 voor een verblijf in Maart, 2016

Van bij je aankomst ben je meteen gecharmeerd door de prachtige omgeving en het weidse uitzicht. Een rondleiding in deze zeer smaakvolle gerestaureerde hoeve, met oog voor authenticiteit en detail, maakt je alleen maar blijer. Het plaatje klopt volledig.
En toch kan je hier in alle rust ook genieten van hedendaags comfort met o.a. een goed uitgeruste keuken en dito sanitair. Dat je bed gedekt is en je badlinnen klaarligt is zeker ook een pluspunt.
Gastvrouw Greta is zeer vriendelijk en attent. Ze heeft heel wat interessante tips en documentatie voor je verblijf in deze regio, ook bekend van de Ronde van Vlaanderen (Hotond, Kwaremont, Koppenberg, Patersberg, Oudenaarde en Ronse). Dat ze je in het kraaknette huis verwelkomt met verse eitjes en een lekker streekaperitief zorgt ervoor dat je je hier meteen thuis voelt.
Dit adres is een absolute aanrader. Wij zijn fan en komen al zeker terug.

Geert B
Nevele, België
1 beoordeling
“Een fantastische locatie in een fantastische streek”
Beoordeeld op 5 april 2016 voor een verblijf in Maart, 2016

Reeds voor de 3e maal waren we te gast in 't Nophof. Met 4 gezinnen (nu nog de oudjes alleen, vroeger met kids). 't Nophof is fantastisch goed gelegen in onze Vlaamse Ardennen. Het biedt een uitvalsbasis naar diverse locaties, waar overal wat te beleven valt. Vooral wandelaars komen hier écht aan hun trekken. En Greta geeft de tips om onderweg een lekkernij te proeven, een echte bruine kroeg te vinden en zo veel meer. Ben je fietser en goed geoefend, een aanrader. Het situeert zich in het hart van de Ronde van Vlaanderen.
Wie logeert bij Greta, vraag haar ontbijt er bij. Niet te versmaden.

Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren