“een plezier om daar te gaan eten”
Beoordeling van In de Zon

In de Zon
Geclassificeerd als nr. 6 van 49 Restaurants in Heuvelland
31 mei 2018 beoordeeld

Al verscheidene malen hebben wij geprobeerd daar een tafel te reserveren. Nu is eindelijk gelukt. Bij het binnen gaan stap je terug in de tijd. Zeer verzorgd en zeer oud interieur met zijn charmes erbij. Het eten is hier excellent. Het is een beperktere kaart; dus alles is vers.

24 april 2018 beoordeeld

Fantastisch gegeten. Simpel maar goed en echt vers. Aanrader voor iedereen die houdt van een eerlijke keuken en prijs... Toppertje :-)

21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in een zeer gezellig kader waar de attributen van de vroegere herberg nog aanwezig zijn. Vriendelijke en correcte bediening, een aanrader.

16 januari 2018 beoordeeld

Dat is nu eens lekker van bij ons. Rustieke keuken in een aangenaam kader. Wat moet je nog meer hebben? Een toffe gastheer die je met de nodige kennis bijstaat in je keuze.

5 januari 2018 beoordeeld

op een gewone vrijdagmiddag binnengestapt,verwonderd over het prachtige authentieke kader,de niet alledaagse maar bijzonder gevarieerde kaart met een knipoog naar het landelijke. We kozen voor een salade met scampi,gerookte zalm en St-Jacobsnootjes en de meer dan overheerlijke kalfsniertjes in mosterdsaus. De aangeboden hapjes met rolettes,ovengebakken pate,brood,hoeveboter,smout,appekkappertjes en olijven deden het beste verhopen!!! De gerechten waren delicieus en goed gebracht. Een verzorgde koffie maakten het af!!!De rekening meer dan betaalbaar ,kortom een aanrader gezien het kader en de aangeboden prijs/kwaliteit verhouding Hier komen we zeker nog es terug

Reizigers die In de Zon bekeken, bekeken ook

Dranouter, Heuvelland

Heuvelland, West-Vlaanderen

In In de Zon geweest? Deel je ervaringen!