Beoordeeld op 15 april 2018

Super aangenaam verblijf in een romantisch kader. Fantastisch lekker gegeten en ontbeten in het restaurant in de kelders van het kasteel. Mooie wandelingen die vertrekken aan het Kasteel. Voor herhaling vatbaar.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 februari 2018

super locatie! kasteel heeft zijn authentiek karakter behouden
vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
in de avond hebben we er lekker gegeten en s'morgens een zeer uitgebreid ontbijt.
mooie omgeving en vele wandelroutes.
een aanrader!

Verbleef: december 2017
Natacha R, Réception van Château de Harzé, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2018

Tot binnenkort,
Jean-Paul, Lucie, Nathalie

Beoordeeld op 7 januari 2018

Hier verbleven begin december we hadden 2 kamers geboekt mijn moeder had een eenpersoonskamer in het bij gebouw maar omdat wij een kamer in het chateau hadden kregen we gratis upgrade voor haar zo hadden we 2 kamers naast elkaar. De kamer was mooi gerenoveerd groot en super modern een hele ruime douche en een super heerlijk bed! Zeer smaakvol ingericht! Vriendelijke mensen en een heerlijk ontbijt! Wij komen zeker terug! Durbuy vlakbij leuke kerstmarkt leuk versierd

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Hartlijke bedankt voor uw reactie.
Tot de volgende keer,
Nathalie, Jean-Paul, Lucie

Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Ik had een weekendje geboekt via Groupon, 2 nachten en vip arrangement. Bij aankomst hing er een lekkere sfeer rond het kasteel (aankomst ‘s avonds). Zeer vriendelijk personeel die je in het Frans of Nederlands aanspreken.
Wij hadden kamer A11 gekregen, en je weet dat je in een kasteel verblijft dus je blijft toch een beetje openminded. De kamer was groot genoeg, er hangt een tv tegen de muur, je kan koffie of thee maken. De koelkast zat vol en het bed netjes opgemaakt. De verwarming stond aan, maar ik merkte op dat deze maar half werkte (ik vermoed lucht in de radiator). Ik ben dit vergeten te melden aan de receptie. Daardoor kwam de kamer traag op gang om hem warm te krijgen. Badkamer en toilet waren ok, maar de ventilatie was wel luidruchtig, en bij aankomst hing er een luchtje.
Het ontbijt was verzorgt en voldoende met lekker vers brood en Engels ontbijt.
Als de kleine puntje zouden opgelost geraken, zou het een ster meer zijn voor me.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Natacha R, Réception van Château de Harzé, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Bedankt voor uw reactie!
We zullen met uw commentaar rekening houden.
Amélie, Nathalie, Jean-Paul

Beoordeeld op 13 november 2017

Prima verblijf in het kasteel zelf, zalig hoog bed, badkamer (nieuw) inloop douche .
Vriendelijk personeel ,ontbijt :vers gebakken brood en broodjes, bio yoghurt en bio confituur .
Zeker voor herhaling vatbaar

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner