3 weken geleden beoordeeld

Hele aangename, vriendelijke ontvangst. Wijze locatie en fijne ontspanningsmogelijkheden. We hadden een heerlijke tijd in de hot-tub in het bos, de teppaniaki met vis was subliem en de service dik in orde. De duo- massage deed enorm deugd. Privacy werd gerespecteerd wanneer nodig. Ontbijt was net als het diner heel lekker. Ideale porties en originele presentatie. Enige minpunt was het zetelbed in onze lodge. Die lag niet echt zo comfortabel, waardoor onze nachtrust niet was zoals verhoopt, maar dat is dan ook de enige opmerking. Heel leuk om eens te doen, gelukkig kregen we dit kado, want het is wel vrij prijzig, maar zeker eens te moeite waard!

Datum van verblijf: december 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hartelijk dank voor het delen van je nooz passie met ons. Dit doet ons een enorm plezier ! Ivm de overnachting hadden jullie inderdaad gekozen voor het principe van 'lodging' één met de natuur waarbij het comfort van het slapen inderdaad ondergeschikt is aan de beleving van het weersonafhankelijk slapen één met de natuur. Indien het slapen zelf voor jou op de eerste plaats komt raden we aan je volgende noozbeleving 'weg van de wereld' te combineren met de meest romantische overnachting HeavenLounge of de meest exclusieve overnachting ForestLodge.. Of voor SeaNooz of Skynooz te kiezen waar ook het slaapcomfort centraal staat en niet het speciaal slapen één met de natuur. Alvast tot nooz !

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ervaring gehad. Zowel door het vriendelijke personeel.,Mooie locatie, heerlijke duo massage als door mystic water wat echt een aanrader is. zalig in de hot tub in het bos. Heerlijk om de tijd helemaal te vergeten en samen te genieten.

Datum van verblijf: januari 2023

Hartelijk dank voor de fantastische review, Bart.

We zijn blij dat jullie genoten hebben van de water-warmte beleving in de bossen.

Hopelijk tot snel,

Beoordeeld op 23 december 2022

Twee overnachtingen gehad in de Forest Lodge. Super vriendelijke ontvangst, geweldige massages en ontbijt in de prive tuin met jacuzzi, terriaki in de boshut met hottube waren geweldige ervaringen. In de Lodge is het ook voortreffelijk genieten met floating bad, waterbed, bioscoop scherm. En al het personeel is super vriendelijk en attent, het ontbreekt je aan niets. Voor ons een echte aanrader en je komt hier helemaal tot rust. Echt genieten met een grote G.

Datum van verblijf: december 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2022

Hartelijk dank voor jouw review, Jan. We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie verwenmoment in de Forest Lodge in combinatie met een synchrone duo massage en de mystic water met eetbeleving.

Fijne feestdagen!

Beoordeeld op 16 december 2022 via mobiele applicatie

Heel aangename ervaring achter de rug! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ondanks de ijskoude dagen hebben we echt kunnen ontspannen in de hete hottub. Het eten was lekker, de kamer goed in orde, en hoe leuk zijn de noozige slagzinnetjes die overal opstaan/aanhangen?!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: december 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review Zoe!

Leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf en van de warmte waterbeleving in de mystic water. Hopelijk tot snel.

Beoordeeld op 16 december 2022 via mobiele applicatie

Geweldige dagen bij Nooz mogen ervaren. Vriendelijkheid, ontspanning, rust, heerlijk dineren en ontbijten maakten de beleving compleet.
Bedankt daarvoor, voor het hele team!
Groet, Génol en Marjan de Jong.

Datum van verblijf: december 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review Genol! Super dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz. Hopelijk tot snel, Nooz