Beoordeeld op 23 december 2022

Twee overnachtingen gehad in de Forest Lodge. Super vriendelijke ontvangst, geweldige massages en ontbijt in de prive tuin met jacuzzi, terriaki in de boshut met hottube waren geweldige ervaringen. In de Lodge is het ook voortreffelijk genieten met floating bad, waterbed, bioscoop scherm. En al het personeel is super vriendelijk en attent, het ontbreekt je aan niets. Voor ons een echte aanrader en je komt hier helemaal tot rust. Echt genieten met een grote G.

Datum van verblijf: december 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2022

Hartelijk dank voor jouw review, Jan. We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie verwenmoment in de Forest Lodge in combinatie met een synchrone duo massage en de mystic water met eetbeleving.

Fijne feestdagen!

Beoordeeld op 16 december 2022 via mobiele applicatie

Heel aangename ervaring achter de rug! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ondanks de ijskoude dagen hebben we echt kunnen ontspannen in de hete hottub. Het eten was lekker, de kamer goed in orde, en hoe leuk zijn de noozige slagzinnetjes die overal opstaan/aanhangen?!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: december 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review Zoe!

Leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf en van de warmte waterbeleving in de mystic water. Hopelijk tot snel.

Beoordeeld op 16 december 2022 via mobiele applicatie

Geweldige dagen bij Nooz mogen ervaren. Vriendelijkheid, ontspanning, rust, heerlijk dineren en ontbijten maakten de beleving compleet.
Bedankt daarvoor, voor het hele team!
Groet, Génol en Marjan de Jong.

Datum van verblijf: december 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review Genol! Super dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz. Hopelijk tot snel, Nooz

Beoordeeld op 12 december 2022

Vriendelijke ontvangst met drankje bij aankomst waarbij meteen uitleg gegeven werd over het verloop van onze verwennamiddag "half day nature").
We genoten eerst van een zalige duomassage (we dromen nog weg). Daarna werden we naar onze "water oasis" gebracht waar we volop genoten van de rust, de warme buitendouche en de jacuzzi. Ondertussen genoten we eerst van een heerlijke smoothie en daarna van een flesje rosé wijn met wat hapjes. Noozing away all afternoon ... we loved it :)

Datum van verblijf: december 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review Carine! Leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben van de synchrone duo massage in combinatie met de warmte waterbeleving in de wateroasis. Hopelijk tot snel, Nooz

Beoordeeld op 16 november 2022 via mobiele applicatie

Heerlijke wateroasis met lekkere en verzorgde brunch.
Fantastische 4-handen massage.
Formidabele service van het hele NOOZ team.
Een dagje van de wereld weg, zonder gsm of andere rustverstoorders. Je hebt geen benul van tijd meer.
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: november 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Luc en Lies!

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz.

Hopelijk tot snel,