Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
Lol.travel
Priceline
Beoordeeld op 8 augustus 2022

Zeer aangename omgeving om even te ontprikkelen en van elkaar te genieten. Het eten/drinken was zeer goed, en de mensen daar zijn één voor één parels.
De Heaven Lounge is vrij afgesloten van de buitenwereld. Dit kan een voordeel of nadeel zijn, afhankelijk van hoeveel je in de kamer wil zitten.

Kamertip: De Heaven Lounge is vrij afgesloten van de buitenwereld. Dit kan een voordeel of nadeel zijn.
Datum van verblijf: augustus 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de fantastische review, Shauni!

Beoordeeld op 7 augustus 2022

Geen woorden kunnen omschrijven wat Nooz voor je doet.

Zalig genieten, professionele benadering met 100% respect voor de privacy, lekker eten, mooie omgeving, propere ruimtes.

Wil je helemaal ontspannen en tot rust komen? KIES NOOZ

Datum van verblijf: augustus 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Mien!

Beoordeeld op 4 augustus 2022

Niets moet,
Ontspannen tot en met
Ongelooflijk uitzicht,
Zalig niets doen,

Als je dit wilt beleven, moet je zeker eens een overnachting boeken bij Skynooz. Op voorhand regelt het Nooz-team alles voor je zodat je je hele verblijf ten volle kan genieten van bubbelbad, sauna, regendouche, panoramisch uitzicht, grote tv-wall, lekker diner en ontbijt...

Datum van verblijf: augustus 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Liesbeth!

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij SkyNooz.

Beoordeeld op 14 juli 2022 via mobiele applicatie

Het was een fantastische en aangename ervaring met een heel prachtig uitzicht!!!
Al wat we gevraagd hadden was ook aanwezig!
Het eten was ook heerlijk!
Dank je wel Nooz-team voor deze unieke ervaring!!!

Datum van verblijf: juli 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review!

Beoordeeld op 10 juli 2022

Het was weer een heerlijk weekendje relaxen met een geweldige massage en voortreffelijk eten . Het is een prachtige omgeving met een team van hele fijne mensen we zijn zeker van plan dit nog een keertje te beleven en lekker te genieten.

Datum van verblijf: juli 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Fred!