4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een fantastische en aangename ervaring met een heel prachtig uitzicht!!!
Al wat we gevraagd hadden was ook aanwezig!
Het eten was ook heerlijk!
Dank je wel Nooz-team voor deze unieke ervaring!!!

Datum van verblijf: juli 2022
5 weken geleden beoordeeld

Het was weer een heerlijk weekendje relaxen met een geweldige massage en voortreffelijk eten . Het is een prachtige omgeving met een team van hele fijne mensen we zijn zeker van plan dit nog een keertje te beleven en lekker te genieten.

Datum van verblijf: juli 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank voor de fantastische review, Fred!

Beoordeeld op 31 mei 2022

Unieke beleving waarin rust, ontstressen en snoozen centraal staat. Een super team staat klaar voor een fantastische massage, een onvergetelijke ervaring in een hottube in het bos, een fijne sauna-ervaring.... Wij komen zeker terug! Bedankt aan het ganse Nooz-team!

Kamertip: Fantastische kamer in 'Loft aan het water', met jacuzzi op het terras, is wel op 4 km van het 'Nooz-domein'
Datum van verblijf: mei 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Heidi!

Beoordeeld op 23 mei 2022 via mobiele applicatie

Uitzonderlijke belevenis in NOOZland!
Een echte aanrader! Voor herhaling vatbaar
Het warme en unieke onthaal met een energierijke brunch zorgde voor een vakantiegevoel om nooit meer te vergeten!
Het aparte concept is niet alleen een eye catcher maar zeker ook een beetje paradijs op aarde!

Reistype: Reisde alleen
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review!

Beoordeeld op 21 mei 2022

Ons verblijf was een fantastische ervaring. Een perfect concept waarbij ons in alle opzichten het gevoel werd gegeven het middelpunt van de verwenning te zijn. Daar is men uitmuntend in geslaagd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review!