Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
Priceline
ZenHotels.com
Beoordeeld op 23 mei 2022 via mobiele applicatie

Uitzonderlijke belevenis in NOOZland!
Een echte aanrader! Voor herhaling vatbaar
Het warme en unieke onthaal met een energierijke brunch zorgde voor een vakantiegevoel om nooit meer te vergeten!
Het aparte concept is niet alleen een eye catcher maar zeker ook een beetje paradijs op aarde!

Reistype: Reisde alleen
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beoordeeld op 21 mei 2022

Ons verblijf was een fantastische ervaring. Een perfect concept waarbij ons in alle opzichten het gevoel werd gegeven het middelpunt van de verwenning te zijn. Daar is men uitmuntend in geslaagd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 6 mei 2022 via mobiele applicatie

Heel toffe ontvangst. Heerlijke massage. We komen zeker nog eens terug. Leuk personeel. Mooie lokatie. Tuin was mooi. Veel aanbod daar. Lijkt me leuk om daar te werken. Veel privacy. Volgende keer misschien.met eten reserveren.

Datum van verblijf: mei 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Inge!

Beoordeeld op 25 april 2022

Zalige ervaring! Heel vriendelijk personeel, uitgebreid, lekker en zeer verzorgd ontbijt, mogelijkheid tot bijvragen indien tekort. Professionele massage en een prachtige rustgevende setting! We waren hier al eerder en we komen zeker terug. Dit is echt een zen moment!

Datum van verblijf: april 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Stephany!

Beoordeeld op 19 april 2022

Kamer was heel knus en gezellig, het personeel is heel vriendelijk en warm en zij staan graag klaar voor jouw wanneer nodig en de mystic water is een heel leuke aparte ervaring. Wij zijn weer even terug opgeladen.

Kamertip: Wij hebben voor het paviljoen en de mystic water ervaring gekozen om het dichts bij de ervaring natuur te komen
Datum van verblijf: april 2022