Beoordeeld op 21 mei 2022

Ons verblijf was een fantastische ervaring. Een perfect concept waarbij ons in alle opzichten het gevoel werd gegeven het middelpunt van de verwenning te zijn. Daar is men uitmuntend in geslaagd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank voor de fantastische review!

Beoordeeld op 6 mei 2022 via mobiele applicatie

Heel toffe ontvangst. Heerlijke massage. We komen zeker nog eens terug. Leuk personeel. Mooie lokatie. Tuin was mooi. Veel aanbod daar. Lijkt me leuk om daar te werken. Veel privacy. Volgende keer misschien.met eten reserveren.

Datum van verblijf: mei 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Inge!

Beoordeeld op 25 april 2022

Zalige ervaring! Heel vriendelijk personeel, uitgebreid, lekker en zeer verzorgd ontbijt, mogelijkheid tot bijvragen indien tekort. Professionele massage en een prachtige rustgevende setting! We waren hier al eerder en we komen zeker terug. Dit is echt een zen moment!

Datum van verblijf: april 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Stephany!

Beoordeeld op 19 april 2022

Kamer was heel knus en gezellig, het personeel is heel vriendelijk en warm en zij staan graag klaar voor jouw wanneer nodig en de mystic water is een heel leuke aparte ervaring. Wij zijn weer even terug opgeladen.

Kamertip: Wij hebben voor het paviljoen en de mystic water ervaring gekozen om het dichts bij de ervaring natuur te komen
Datum van verblijf: april 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review!

Beoordeeld op 14 maart 2022

Hier weten ze wat gastvrijheid betekend.
Ook de locatie is fantastisch. de duo massage was de beste ooit gehad.
ook De MysticWater midden in het bos is een enorme aanrader !
Iedereen is super vriendelijk en hier doen ze werkelijk alles om je tot rust te brengen..
Ook voor aankomst was de communicatie perfect.. Alles werd op voorhand afgestemd en hun reactie op onze vragen kwam altijd direct. ..
DIt is werkelijk het beste ooit als je op zoek bent naar het echt genieten. Voor ons geen hotels en wellness 'fabrieken' meer...

Datum van verblijf: maart 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Amanda!