Beoordeeld op 14 maart 2022

Hier weten ze wat gastvrijheid betekend.
Ook de locatie is fantastisch. de duo massage was de beste ooit gehad.
ook De MysticWater midden in het bos is een enorme aanrader !
Iedereen is super vriendelijk en hier doen ze werkelijk alles om je tot rust te brengen..
Ook voor aankomst was de communicatie perfect.. Alles werd op voorhand afgestemd en hun reactie op onze vragen kwam altijd direct. ..
DIt is werkelijk het beste ooit als je op zoek bent naar het echt genieten. Voor ons geen hotels en wellness 'fabrieken' meer...

Datum van verblijf: maart 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Amanda!

Beoordeeld op 9 maart 2022

5 dagen voor vertrek, helaas positief getest op Covid. In quarantaine, kan niet anders. De receptioniste zegt zeer direct. Kunnen we allemaal wel zeggen dat we Covid hebben. Dat gaat nu al 2 jaar zo. Kunnen we niet meer aan beginnen. Als je boekt moet je het risico dragen dat je niet kan komen. Je mag blij zijn dat we coulant zijn, Je kan een tegoedbon krijgen voor de helft van de betaalde som. Op een opvolg email wordt kort gereageerd met 'Fijne avond'. Tja, amateuristisch en bot. Zeker niet klantvriendelijk en empathisch. Geen Nooz voor mij. Ad

Datum van verblijf: maart 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2022

Wij vinden het alvast ook heel erg jammer dat je niet meer kon komen noozen gezien dit onze passie is om gasten 100% quality time aan te bieden.
Jullie hebben zeker en vast ook begrip voor onze situatie dat wij hiervoor niet verantwoordelijk zijn.
Wij werken altijd op 100% volzetting omdat wij enkel het beste willen aanbieden en wij dus opteren voor een heel beperkt aantal gasten.
Daarom communiceren we ook heel graag op voorhand onze annulatievoorwaarden want ‘goede afspraken maken goede vrienden’ en zijn er verzekeringsmaatschappijen om dit op te vangen indien jij het risico niet wil nemen. Bovendien kan iedereen onze annulatievoorwaarden raadplegen op onze website. (https://www.nooz.be/pageView.php?page=577)
Wij hebben daarnaast onze uiterste best gedaan een oplossing te vinden door bv. iemand anders in je plaats te laten noozen wat jammer genoeg nog last minute niet meer gelukt is (onze gasten reserveren meestal zoals jullie veel op voorhand).
Gezien jullie uitzonderlijke situatie zullen hebben we ook een grote tegemoetkoming gegeven door zelfs 50% van de kosten volledig op ons te nemen, ondanks wij totaal niet verantwoordelijk zijn.
We vinden het dan ook heel erg jammer dat jullie onze service en het samen zoeken naar oplossingen niet konden appreciëren zoals andere gasten.

Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Prachtige locatie in de bossen !!
Zeer vriendelijke ontvangst.
Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje, je voelt je gelijk op je gemak.
Vooraf werden onze wensen doorgenomen in een gezellig gesprek .
We hebben mogen genieten van de weldoende duo massage.
Even alles aan de kant zetten, geen besef van tijd, rust.
We hadden een upgrade gehad van de water oasis(zalig)incl de mooi verzorgde teppanyaki.

Kortom alles netjes verzorgd, komen zeker terug!!

Jan en Krista

Datum van verblijf: februari 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Patrick!

Beoordeeld op 28 februari 2022

Een geweldige ervaring gehad bij Nooz. De vierhanden massage is een belevenis zoals je die nergens zal vinden.
Alles wordt netjes voor je geregeld, horloge / smartphone kan je volledig uitschakelen. Fijne tip gekregen van de eigenaar om eens vroeger op te staan dan gebruikelijk op een zondag... eigen bad dat aan je lodge op het terras staat vullen met warm water en rustig genieten van de zonsopgang met de vogeltjes op de achtergrond, heerlijk wakker worden op die manier.

Kamertip: Privé design paviljoen is heerlijk
Datum van verblijf: februari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Dirk!

Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Net een dag heerlijk met z’n 2 gevlucht van het jachtige leven, en ons teruggetrokken in de prachtige forestlodge. Vriendelijk ontvangst, zalige massage, overal wat lekkers, heerlijk eten,… En dat alles in jouw eigen stukje bos. Helemaal top!

Datum van verblijf: februari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, An!