eDreams
Priceline
Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Prachtige locatie in de bossen !!
Zeer vriendelijke ontvangst.
Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje, je voelt je gelijk op je gemak.
Vooraf werden onze wensen doorgenomen in een gezellig gesprek .
We hebben mogen genieten van de weldoende duo massage.
Even alles aan de kant zetten, geen besef van tijd, rust.
We hadden een upgrade gehad van de water oasis(zalig)incl de mooi verzorgde teppanyaki.

Kortom alles netjes verzorgd, komen zeker terug!!

Jan en Krista

Datum van verblijf: februari 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Patrick!

Beoordeeld op 28 februari 2022

Een geweldige ervaring gehad bij Nooz. De vierhanden massage is een belevenis zoals je die nergens zal vinden.
Alles wordt netjes voor je geregeld, horloge / smartphone kan je volledig uitschakelen. Fijne tip gekregen van de eigenaar om eens vroeger op te staan dan gebruikelijk op een zondag... eigen bad dat aan je lodge op het terras staat vullen met warm water en rustig genieten van de zonsopgang met de vogeltjes op de achtergrond, heerlijk wakker worden op die manier.

Kamertip: Privé design paviljoen is heerlijk
Datum van verblijf: februari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Dirk!

Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Net een dag heerlijk met z’n 2 gevlucht van het jachtige leven, en ons teruggetrokken in de prachtige forestlodge. Vriendelijk ontvangst, zalige massage, overal wat lekkers, heerlijk eten,… En dat alles in jouw eigen stukje bos. Helemaal top!

Datum van verblijf: februari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, An!

Beoordeeld op 25 januari 2022 via mobiele applicatie

Unieke belevenis van totale noozzzzzzzzzzzzzzzz. Totale ontspanning. Heerlijke fruit-de-mer. Alles staat in teken om de gasten volledig te laten ontspannen. Beter kan je je partner niet verrassen. Bedankt wij hebben heel erg genoten.

Datum van verblijf: januari 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Pim

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz en wij zien jullie graag snel weer terug.

Het noozteam

Beoordeeld op 15 januari 2022 via mobiele applicatie

Een overnachting in de prachtige forest lodge, met optie mystic waters was een fantastische ervaring. De optie duo massage van 1,5 uur met deels massage door 4 ´gouden´ handen was zalig, dank aan de masseuses... pure verwennerij.
Robbin Christine

Datum van verblijf: december 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Robbin en Christine!

Happy NoozYear met veel noozplezier in 2022!

Het noozteam