Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreamsUS$ 396
Beoordeeld op 25 januari 2022 via mobiele applicatie

Unieke belevenis van totale noozzzzzzzzzzzzzzzz. Totale ontspanning. Heerlijke fruit-de-mer. Alles staat in teken om de gasten volledig te laten ontspannen. Beter kan je je partner niet verrassen. Bedankt wij hebben heel erg genoten.

Datum van verblijf: januari 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Pim

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz en wij zien jullie graag snel weer terug.

Beoordeeld op 15 januari 2022 via mobiele applicatie

Een overnachting in de prachtige forest lodge, met optie mystic waters was een fantastische ervaring. De optie duo massage van 1,5 uur met deels massage door 4 ´gouden´ handen was zalig, dank aan de masseuses... pure verwennerij.
Robbin Christine

Datum van verblijf: december 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Robbin en Christine!

Beoordeeld op 6 januari 2022 via mobiele applicatie

Wij vonden het het weer super fijn! Tweede keer in een maand tijd. Gewoonweg zalig! Na de hartelijke ontvangst genoten van de water experience! In de avond een heerlijke massage gehad. Mmmh smaakt naar meer!

Datum van verblijf: januari 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Mark!

Beoordeeld op 6 januari 2022 via mobiele applicatie

Geweldig ontvangen in een mooi bosrijk gebied met veel privacy. Het Nooz-Team heeft het principe van 100% relaxen en genieten meer dan waargemaakt. Je vergeet echt even de tijd hier! Wat wij erg hebben gewaardeerd is de manier van omgang met ons, zo respectvol in al je wensen. De combinatie duomassage, dineren in het bos (teppanyaki) en een overnachting was geweldig. Wij zijn door het team ook nog eens verrast door het gebruik mogen maken van de Hottub voor, gedurende, en na het diner. Bedankt Nooz-Team!

Datum van verblijf: januari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review!

Beoordeeld op 31 december 2021

Wij hebben zalig genoten bij Nooz. Een van de hoogtepunten was de fantastische hot tub middenin het bos! Het eten was heerlijk. Ook waren de kamers geweldig! Het personeel was ontzettend vriendelijk en discreet. Dank jullie wel!!! Een beleving die wij niet snel zullen vergeten. Echt een mooie herinnering ^_^ Als je echt samen wil zijn en een gevoel van privacy wil ervaren…ga Noozen!!!

Datum van verblijf: december 2021

Hartelijk dank voor de fantastische review!