eDreams
Priceline
Lol.travel
Beoordeeld op 6 januari 2022 via mobiele applicatie

Wij vonden het het weer super fijn! Tweede keer in een maand tijd. Gewoonweg zalig! Na de hartelijke ontvangst genoten van de water experience! In de avond een heerlijke massage gehad. Mmmh smaakt naar meer!

Datum van verblijf: januari 2022
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Mark!

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz en wij zien jullie graag snel weer terug.

Beoordeeld op 6 januari 2022 via mobiele applicatie

Geweldig ontvangen in een mooi bosrijk gebied met veel privacy. Het Nooz-Team heeft het principe van 100% relaxen en genieten meer dan waargemaakt. Je vergeet echt even de tijd hier! Wat wij erg hebben gewaardeerd is de manier van omgang met ons, zo respectvol in al je wensen. De combinatie duomassage, dineren in het bos (teppanyaki) en een overnachting was geweldig. Wij zijn door het team ook nog eens verrast door het gebruik mogen maken van de Hottub voor, gedurende, en na het diner. Bedankt Nooz-Team!

Datum van verblijf: januari 2022

Beoordeeld op 31 december 2021

Wij hebben zalig genoten bij Nooz. Een van de hoogtepunten was de fantastische hot tub middenin het bos! Het eten was heerlijk. Ook waren de kamers geweldig! Het personeel was ontzettend vriendelijk en discreet. Dank jullie wel!!! Een beleving die wij niet snel zullen vergeten. Echt een mooie herinnering ^_^ Als je echt samen wil zijn en een gevoel van privacy wil ervaren…ga Noozen!!!

Beoordeeld op 28 december 2021

Wij hadden ons enorm verheugd op een verblijf bij Nooz. Helaas konden wij door persoonlijke omstandigheden hier niet van genieten. Maar ook dan staat het Nooz team voor je klaar! Klantvriendelijkheid en service staan hier nog écht hoog in het vaandel. Super. Wij zijn nog altijd overtuigd van het concept.

Datum van verblijf: december 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2022

Beoordeeld op 24 december 2021

Dag Michel & Nooz team, dank voor de goede zorgen. Heerlijk genoten van uitstekende ontbijten en diners. Top huisje met privé sauna en jacuzzi. Hele goede feestdagen gewenst en met zekerheid staat een volgend bezoek aan Nooz al weer in de planning!

Kamertip: Sea Nooz is een losstaand privé huisje, dus geen noodzaak om een keuze te maken.
Datum van verblijf: december 2021

Hartelijk dank voor de fantastische review, Reinoud!

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Seanooz en wij zien jullie graag snel weer terug.