Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
3 weken geleden beoordeeld

Wij hebben zalig genoten bij Nooz. Een van de hoogtepunten was de fantastische hot tub middenin het bos! Het eten was heerlijk. Ook waren de kamers geweldig! Het personeel was ontzettend vriendelijk en discreet. Dank jullie wel!!! Een beleving die wij niet snel zullen vergeten. Echt een mooie herinnering ^_^ Als je echt samen wil zijn en een gevoel van privacy wil ervaren…ga Noozen!!!

Datum van verblijf: december 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hartelijk dank voor de fantastische review!

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz en wij zien jullie graag snel weer terug.

4 weken geleden beoordeeld

Wij hadden ons enorm verheugd op een verblijf bij Nooz. Helaas konden wij door persoonlijke omstandigheden hier niet van genieten. Maar ook dan staat het Nooz team voor je klaar! Klantvriendelijkheid en service staan hier nog écht hoog in het vaandel. Super. Wij zijn nog altijd overtuigd van het concept.

Datum van verblijf: december 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

4 weken geleden beoordeeld

Dag Michel & Nooz team, dank voor de goede zorgen. Heerlijk genoten van uitstekende ontbijten en diners. Top huisje met privé sauna en jacuzzi. Hele goede feestdagen gewenst en met zekerheid staat een volgend bezoek aan Nooz al weer in de planning!

Kamertip: Sea Nooz is een losstaand privé huisje, dus geen noodzaak om een keuze te maken.
Datum van verblijf: december 2021

Hartelijk dank voor de fantastische review, Reinoud!

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Seanooz en wij zien jullie graag snel weer terug.

Beoordeeld op 18 december 2021

Wij hebben genoten van begin tot einde. Prima service, lekker eten, alles was tot in de puntjes in orde. Eventjes weg van de realiteit!
Onze batterijen zijn weer helemaal opgeladen!
Wij komen zeker terug.
Zeker een aanrader!

Kamertip: Het zijn allemaal goede kamers
Bedank 125.487.654.996
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2021

Beoordeeld op 10 december 2021 via mobiele applicatie

Super verblijf bij NOOZ
Zalige duo massage
Genieten in de Mystic Water met
Tussendoor een lekkere tepaniyaki
Ondanks de regen was het een topervaring de warmte van het water en de verkoeling van uw hoofd door de regen
In de forest lodge zalig slapen op het waterbed
En genieten van het floatingbzd
Super lekker ontbijt veel te veel

Kortom
We kijken weer uit naar ons volgende weekend bi NOOZ