Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 437
PricelineUS$ 460
StayForLong
Travelocity
4 weken geleden beoordeeld

Dag Michel & Nooz team, dank voor de goede zorgen. Heerlijk genoten van uitstekende ontbijten en diners. Top huisje met privé sauna en jacuzzi. Hele goede feestdagen gewenst en met zekerheid staat een volgend bezoek aan Nooz al weer in de planning!

Kamertip: Sea Nooz is een losstaand privé huisje, dus geen noodzaak om een keuze te maken.
Datum van verblijf: december 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de fantastische review, Reinoud!

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Seanooz en wij zien jullie graag snel weer terug.

Happy NoozYear met veel noozplezier in 2022!

Beoordeeld op 18 december 2021

Wij hebben genoten van begin tot einde. Prima service, lekker eten, alles was tot in de puntjes in orde. Eventjes weg van de realiteit!
Onze batterijen zijn weer helemaal opgeladen!
Wij komen zeker terug.
Zeker een aanrader!

Kamertip: Het zijn allemaal goede kamers
Bedank 125.487.654.996
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2021

Hartelijk dank voor de fantastische review!

Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz en wij zien jullie graag snel weer terug.

Beoordeeld op 10 december 2021 via mobiele applicatie

Super verblijf bij NOOZ
Zalige duo massage
Genieten in de Mystic Water met
Tussendoor een lekkere tepaniyaki
Ondanks de regen was het een topervaring de warmte van het water en de verkoeling van uw hoofd door de regen
In de forest lodge zalig slapen op het waterbed
En genieten van het floatingbzd
Super lekker ontbijt veel te veel

Kortom
We kijken weer uit naar ons volgende weekend bi NOOZ

Beoordeeld op 7 december 2021

Eerste reactie WAUW. Had de foto’s al eens op voorhand bekeken en toch kwam het boven mijn verwachtingen uit!
Je voelt je letterlijk in de wolken.
Heel goede bedden met overal in elke ruimte een prachtig uitzicht van Antwerpen uit telkens een andere hoek.
Zeker en vast een aanrader!

Datum van verblijf: december 2021

Hartelijk dank voor de fantastische review, Frieke!

Beoordeeld op 7 december 2021

Zalige belevenis!!
Nog nooit zo’n goede ervaring gehad dan met Nooz! De prijs is het zeker waard!
De foto’s gaven al een goede indruk! Maar het was ik real life nog vele beter!!
In de sauna met uitzicht op het mas! Een hele cinema beleving met de beste boxen! Een zalig bed met lekker ontbijt! Echt een aanrader!!!!