3 weken geleden beoordeeld

Wat hebben we genoten van ons verblijf ,lekker in de watten gelegd door een fantastisch team Ons 40 jarig huwelijksjubileum was mede dankzij jullie inzet geweldig ! We komen zeker nog eens terug

Lieve groetjes, Fred en Josette.

Datum van verblijf: oktober 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor deze top-review, Fred en Josette!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig genieten. Dagje om echt te ontspannen! Wij hebben er van genoten en gaan zeker terug! Supervriendelijke mensen. Lekker eten. Kortom alles was dik in orde. Onvergetelijk dagje wellness. Perfect gewoon!

Datum van verblijf: september 2021

Hartelijk dank voor deze top-review!

Beoordeeld op 13 september 2021

Ontzettend hard genoten van onze bij Nooz. Welness gedeelte is puur genieten, en ook verblijf was prima. Alles was tot in de puntjes geregeld, dankzij de vlotte communicatie vooraf! Mooie kamer, héél vriendelijke staff, geweldig eten ... Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Sander!

Wij zijn blij dat jullie er zo hard van genoten hebben en hopelijk tot snel!

Groetjes,

Beoordeeld op 8 september 2021

Een warme ontvangst in een prachtig kader, verwend worden van de eerste tot de laatste minuut. Mooie kamer en lekker eten en drinken. De tijd even stilzetten en alleen maar 'genieten' ... kortom een unieke ervaring !

Datum van verblijf: september 2021

Hartelijk dank voor deze top-review, Saartje!

Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Een geweldige massage gehad en een hele belevenis om als koppel te doen … je bent helemaal zen na afloop .
Het mystic water is heerlijk ontspannend en het eten was superlekker.
Zalig voor wat quality time

Datum van verblijf: september 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Tina!

Wij zijn blij dat jullie er zo hard van genoten hebben en hopelijk tot snel!

Groetjes,