Beoordeeld op 13 september 2021

Ontzettend hard genoten van onze bij Nooz. Welness gedeelte is puur genieten, en ook verblijf was prima. Alles was tot in de puntjes geregeld, dankzij de vlotte communicatie vooraf! Mooie kamer, héél vriendelijke staff, geweldig eten ... Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Sander!

Beoordeeld op 8 september 2021

Een warme ontvangst in een prachtig kader, verwend worden van de eerste tot de laatste minuut. Mooie kamer en lekker eten en drinken. De tijd even stilzetten en alleen maar 'genieten' ... kortom een unieke ervaring !

Datum van verblijf: september 2021

Hartelijk dank voor deze top-review, Saartje!

Wij zien jullie graag snel weer terug,
Nooz

Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Een geweldige massage gehad en een hele belevenis om als koppel te doen … je bent helemaal zen na afloop .
Het mystic water is heerlijk ontspannend en het eten was superlekker.
Zalig voor wat quality time

Datum van verblijf: september 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Tina!

Beoordeeld op 25 augustus 2021

vanaf de eerste moment op ons gemak dankzij het vriendelijke en aangename onthaal. Enthousiaste uitleg van het concept en onmiddellijk genieten. Tijd en zorgen vergeten in een unieke setting en lekker gegeten. Overnachting met alles erop en eraan en ontwaken zonder zorgen. Een koninklijk ontbijt, een fantastische waterbeleving in de natuur en een goddelijke massage... We kunnen alleen maar dankbaar zijn dat we op onze 25-ste huwelijksverjaardag zo in de watten gelegd zijn door een top-team die discreet en supersympathiek gedurende ons hele verblijf steeds klaarstonden wanneer nodig en erin slaagden om ons even de dagelijkse sleur en de harde realiteit te doen vergeten!

Kamertip: wij logeerden in de Heaven Lounge en die was fantastisch, maar ook de andere kamers zagen er tip top uit
Datum van verblijf: augustus 2021

Hartelijk dank voor deze top-review!

Wij zien jullie graag snel weer terug,
Nooz

Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad, we hebben echt genoten van de pure verwennerij en elkaar. Heel lekker eten, veel oog voor detail, heel vriendelijk personeel. We zijn super relaxt thuisgekomen en komen zeker terug.
De massage was de beste ooit.

Datum van verblijf: augustus 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Kim!

Het nooz-team