1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige massage gehad en een hele belevenis om als koppel te doen … je bent helemaal zen na afloop .
Het mystic water is heerlijk ontspannend en het eten was superlekker.
Zalig voor wat quality time

Datum van verblijf: september 2021
3 weken geleden beoordeeld

vanaf de eerste moment op ons gemak dankzij het vriendelijke en aangename onthaal. Enthousiaste uitleg van het concept en onmiddellijk genieten. Tijd en zorgen vergeten in een unieke setting en lekker gegeten. Overnachting met alles erop en eraan en ontwaken zonder zorgen. Een koninklijk ontbijt, een fantastische waterbeleving in de natuur en een goddelijke massage... We kunnen alleen maar dankbaar zijn dat we op onze 25-ste huwelijksverjaardag zo in de watten gelegd zijn door een top-team die discreet en supersympathiek gedurende ons hele verblijf steeds klaarstonden wanneer nodig en erin slaagden om ons even de dagelijkse sleur en de harde realiteit te doen vergeten!

Kamertip: wij logeerden in de Heaven Lounge en die was fantastisch, maar ook de andere kamers zagen er tip top uit
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad, we hebben echt genoten van de pure verwennerij en elkaar. Heel lekker eten, veel oog voor detail, heel vriendelijk personeel. We zijn super relaxt thuisgekomen en komen zeker terug.
De massage was de beste ooit.

Datum van verblijf: augustus 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Kim!

Wij zijn blij dat jullie er zo hard van genoten hebben en hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 28 juli 2021

Een aanrader om je eens goed in de watten te laten leggen. We zijn er fantastisch ontvangen en genoten van een zeer ontspannende avond. We zijn helemaal tot rust gekomen. De duo massage bracht ons in de perfecte stemming om nadien te genieten van de mistic waters en de overheerlijke tepanyaki.

Datum van verblijf: juli 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2021

Hartelijk dank voor jouw review!

Wij zijn blij dat jullie er zo van genoten hebben en hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

3 dagen volledig in de watten gelegd, forest lodge is zo compleet en schoon en rustig gelegen. Behalve de dames die het eten kwamen brengen en de eigenaren niemand gezien, goud! Eten fantastisch, massages goddelijk, helemaal tot rust gekomen. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Nadine!

Wij zijn blij dat jullie er zo hard van genoten hebben en hopelijk tot snel!