Leg de laagste prijs van deze websites vast
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 28 juli 2021

Een aanrader om je eens goed in de watten te laten leggen. We zijn er fantastisch ontvangen en genoten van een zeer ontspannende avond. We zijn helemaal tot rust gekomen. De duo massage bracht ons in de perfecte stemming om nadien te genieten van de mistic waters en de overheerlijke tepanyaki.

Datum van verblijf: juli 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2021

Hartelijk dank voor jouw review!

Wij zijn blij dat jullie er zo van genoten hebben en hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

3 dagen volledig in de watten gelegd, forest lodge is zo compleet en schoon en rustig gelegen. Behalve de dames die het eten kwamen brengen en de eigenaren niemand gezien, goud! Eten fantastisch, massages goddelijk, helemaal tot rust gekomen. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Nadine!

Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

Bij Nooz kun je een etmaal volledig in de watten gelegd worden.
Bij de intake even wat punrjes op de i over het schema, welke voorkeuren je binnen gekozen arrangement hebt, en dan kan t beginnen..je hoeft nergwns op te letten,alles wordt voor je geregeld...
Duo massage van een uur..heerlijke start van de middag. Vervolgens genieten van een hot tub (Mystic Water) waarbij team zoegt voor bites en drinks en heerlijke achtergondmuziek.
Bij terugkomst in het paviljoen (wij hadden degene die t dichtsbij de receptie stond..er zijn er 2), was alles van de massage opgeruimd, en had t team alvast de airco op deze warme dag aangezet (attent!). Na een buiten douche in het bos, ons omgekleed. Klaar voor het volgende avontuur...een private dinner met bijbehorende sfeer..teppenyaki voor 2 met een heerlijke languedoc huiswijn. De avond was nog niet om want wr wachtte ons nig een cinema experience met surround geluid en volledige wand als bioscoooscherm (vanaf projector). Na 2 films (konden er 5 kiezen!) waren we uit geblust van alle verwennerij en mochten we de nacht door brengen in dat zelfde paviljoen voorzien van schuif pui ramen en diverse kleuren sfeerverlichting.
Na lekker te zijn uitgeslapen, mochten we zelf bepalen wanneer het ontbijt geserveerd kon worden. Daar dien je de tijd voor te nemen want je krijgt een 5 sterren ontbijt die kwalitatief en kwantitatief dik in orde is
Al met al, topbeleving, volledig in de watten gelegd, nergens aan hoeven denken, gewoon over ons heen laten komen...nogmaals..buiten categorie in het kunnen genieten..met toplocatie..top nudge onderkomens, faciliteiten,privacy en foods en drinks en begeleiding die klaar staat als t nodig is maar eigenlijk uitblinkt in het faciliteren zonder dat je er erg in hebt

Kamertip: Zorg dat je op voorhand een duidelijk beeld hebt van gekozen arrangement met wat wel en niet is inbegrepen. Let daarbij op de soort locatie en ook waar je overnacht
Datum van verblijf: juli 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Wim!

Beoordeeld op 21 juli 2021 via mobiele applicatie

Concept is zeer uniek! Gastvrij op en top, afgesteld naar jouw wensen. Letterlijk niets nodig en niets om in je hoofd te steken. Zalige ervaring & zeker aant te raden! De Home Cinema in de kamer is zeker een pluspunt

Datum van verblijf: juli 2021

Hartelijk dank voor jouw review!

Beoordeeld op 19 juli 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad in Grobbendonk tijdens het weekend van 19 juni. Door de unieke omgeving, perfecte organisatie en zalige verwennerij waren we 24 uur volledig gedeconnecteerd. Écht puur genieten!

Datum van verblijf: juni 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Stijn!