Orbitz.com
CheapTickets
Travelocity
Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

Bij Nooz kun je een etmaal volledig in de watten gelegd worden.
Bij de intake even wat punrjes op de i over het schema, welke voorkeuren je binnen gekozen arrangement hebt, en dan kan t beginnen..je hoeft nergwns op te letten,alles wordt voor je geregeld...
Duo massage van een uur..heerlijke start van de middag. Vervolgens genieten van een hot tub (Mystic Water) waarbij team zoegt voor bites en drinks en heerlijke achtergondmuziek.
Bij terugkomst in het paviljoen (wij hadden degene die t dichtsbij de receptie stond..er zijn er 2), was alles van de massage opgeruimd, en had t team alvast de airco op deze warme dag aangezet (attent!). Na een buiten douche in het bos, ons omgekleed. Klaar voor het volgende avontuur...een private dinner met bijbehorende sfeer..teppenyaki voor 2 met een heerlijke languedoc huiswijn. De avond was nog niet om want wr wachtte ons nig een cinema experience met surround geluid en volledige wand als bioscoooscherm (vanaf projector). Na 2 films (konden er 5 kiezen!) waren we uit geblust van alle verwennerij en mochten we de nacht door brengen in dat zelfde paviljoen voorzien van schuif pui ramen en diverse kleuren sfeerverlichting.
Na lekker te zijn uitgeslapen, mochten we zelf bepalen wanneer het ontbijt geserveerd kon worden. Daar dien je de tijd voor te nemen want je krijgt een 5 sterren ontbijt die kwalitatief en kwantitatief dik in orde is
Al met al, topbeleving, volledig in de watten gelegd, nergens aan hoeven denken, gewoon over ons heen laten komen...nogmaals..buiten categorie in het kunnen genieten..met toplocatie..top nudge onderkomens, faciliteiten,privacy en foods en drinks en begeleiding die klaar staat als t nodig is maar eigenlijk uitblinkt in het faciliteren zonder dat je er erg in hebt

Kamertip: Zorg dat je op voorhand een duidelijk beeld hebt van gekozen arrangement met wat wel en niet is inbegrepen. Let daarbij op de soort locatie en ook waar je overnacht
Datum van verblijf: juli 2021
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Wim!

Beoordeeld op 21 juli 2021 via mobiele applicatie

Concept is zeer uniek! Gastvrij op en top, afgesteld naar jouw wensen. Letterlijk niets nodig en niets om in je hoofd te steken. Zalige ervaring & zeker aant te raden! De Home Cinema in de kamer is zeker een pluspunt

Datum van verblijf: juli 2021

Hartelijk dank voor jouw review!

Beoordeeld op 19 juli 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad in Grobbendonk tijdens het weekend van 19 juni. Door de unieke omgeving, perfecte organisatie en zalige verwennerij waren we 24 uur volledig gedeconnecteerd. Écht puur genieten!

Datum van verblijf: juni 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Stijn!

Beoordeeld op 17 juli 2021 via mobiele applicatie

Het evening water verwenpakket is een echte aanrader!! We hebben ontzettend hard genoten van de hottub en de heerlijke teppanyaki! Een heel unieke ervaring in een privébos. Warme en vriendelijke ontvangst door het personeel. We hebben het concept noozen helemaal begrepen nu. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Ines!

Beoordeeld op 16 juli 2021

Hey Hey

Ik trok gisteren met een dubbel gevoel en nog helemaal in de rush van t leven de deur thuis achter me toe met het idee dat ga ik nu toch doen en een hoop gedachtes gingen onderweg door mijn hoofd …

Ook de massage die al direct zou gegeven worden vond in zo maar zo zo …

Maar bijna vanaf ik opdraaide ging de knop om en zag ik dat geweldige gele konijn het unieke gebouw de natuur de rust ….

Ik stapte binnen en werd heel fijn onthaald en na een kort gesprekje en me te laten landen in jullie massage ruimte begin de NOOZ modus aan te slaan de massage was heerlijk en vooral de tijd die je krijgt om daar gewoon te kunnen blijven liggen met die heerlijke geur van t handdoekje op je gezicht de warmte aan je voeten …. Je smelt weg naar even niets …

Daarna kreeg ik te horen dat ik gebruik mocht maken van de hottub en de privé ruimte die daarbij hoort met een lekker avondgril maaltijd (had een andere naam maar ben ik kwijt )
Dit was echt zalig heerlijk en zo verhelderend !
Met dan de upgrade niet meer naar de loft te moeten gaan en daar bij jullie een kamer te krijgen waar ook aan alles werd gedacht !

De konijntjes op mijn terras vanmorgen toen het gordijn open ging maakten me instant blij …

Daarna het ontbijt dat ik buiten op het verwarmd terras bij de vijver mocht nuttigen.
Wat wil je nog meer …

Dan sta je stil stil bij alles …

Ik moet zeggen deze ervaring kwam net op t moment dat ik het zoooo nodig had en t gaf echt alles wat ik nodig had.

De kleine dingetjes en accentjes overal doorheen de tuin, lobby, kamer … doen ook zoveel !

Jullie doen dit goed, hopelijk vinden
Jullie zelf af en toe ook de rust in deze oase

Mij zie je zeker nog een
Keertje terug

Datum van verblijf: juli 2021

Hartelijk dank voor jouw geweldige review, Annelies!