3 weken geleden beoordeeld

Wie zorgeloos, in luxe met pure verwennerij wil geniet is hier aan het juiste adres. Volledige ontspanning, en superlekkere maaltijden. Ik raad het iedereen aan.
Alles is volledig discreet, van aankomst tot de laatste minuut wordt er aan je wensen voldaan.

Kamertip: Geen enkele zorgen
Datum van verblijf: december 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hartelijk dank voor jouw review, Jien.

4 weken geleden beoordeeld

Genieten van het begin tot het einde geeft ons verblijf weer bij Nooz. Van de ontvangst tot de hele beleving rond verlichting en geluid en kamer inrichting. We werden verwend met een uitstekend diner dat in de kamer klaar gezet werd waarbij alles tot in de puntjes verzorgd was. Ook het ontbijt was zeer lekker en door de roomservice moesten we ons zelfs niet klaarmaken om aan tafel te kunnen schuiven. Er is aan alles gedacht bij Nooz, het zit em tot in de kleinste details wat onze beleving tot een absolute aanrader maakte. Geen vaarwel, maar tot zeer snel!

Datum van verblijf: november 2020

Hartelijk dank voor jouw review!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede service. Heel discreet. Lekker eten zowel het avondeten als het ontbijt ( veel te veel) Lekkere smootie en de rode wijn een aanbeveling. Gewoon zalige ervaring en voor herhaling vatbaar.
Corona of niet Heel Corona proof in uw eigen lounge

Datum van verblijf: december 2020

Hartelijk dank voor jouw review.

Beoordeeld op 24 november 2020

We hebben er opnieuw heel erg van genoten. Het was eigenlijk ter vervanging van
een reis naar de zon, die omwille van Corona niet is kunnen doorgaan. Ik was ook
bang dat mijn man zich na enkele dagen zou gaan vervelen, want die zon die doet
toch alles, volgens zijn zeggen, maar het was een prachtige week. Bovendien is
het niet zo ver van huis, heb je de wagen, en misschien nog andere voordelen.
Het enige wat we zouden kunnen missen, is de zon en de temperatuur, daar wij
door onze job genoodzaakt zijn in de winter op reis te gaan. Alhoewel het deze week
zeker is meegevallen. Zeker weten, je ziet ons daar vast en zeker terug.

Datum van verblijf: november 2020

Hartelijk dank voor jouw review.

Beoordeeld op 22 november 2020

we logeerde in de sky nooz, het uitzicht is prachtig , een aangenaam ontvangst ,
kamer was top ingericht , en genieten op een speciale manier , van begin tot einde,
zeker om nog te doen , gewoon top !!

Datum van verblijf: november 2020

Hartelijk dank voor jouw review, Luc.