Beoordeeld op 24 november 2020

We hebben er opnieuw heel erg van genoten. Het was eigenlijk ter vervanging van
een reis naar de zon, die omwille van Corona niet is kunnen doorgaan. Ik was ook
bang dat mijn man zich na enkele dagen zou gaan vervelen, want die zon die doet
toch alles, volgens zijn zeggen, maar het was een prachtige week. Bovendien is
het niet zo ver van huis, heb je de wagen, en misschien nog andere voordelen.
Het enige wat we zouden kunnen missen, is de zon en de temperatuur, daar wij
door onze job genoodzaakt zijn in de winter op reis te gaan. Alhoewel het deze week
zeker is meegevallen. Zeker weten, je ziet ons daar vast en zeker terug.

Datum van verblijf: november 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hartelijk dank voor jouw review.

Beoordeeld op 22 november 2020

we logeerde in de sky nooz, het uitzicht is prachtig , een aangenaam ontvangst ,
kamer was top ingericht , en genieten op een speciale manier , van begin tot einde,
zeker om nog te doen , gewoon top !!

Datum van verblijf: november 2020

Hartelijk dank voor jouw review, Luc.

Beoordeeld op 15 november 2020

We logeerden in de Forest Lodge (nov 2020). Wat een ervaring en luxe! Ideaal om onze 10e huwelijksverjaardag te vieren. We hebben genoten van de mooie bosrijke omgeving, de ontspannende mystic water (hot tub), lekker eten en de vriendelijke eigenaars! Een topper in de Kempen! Zeker de moeite waard. Even totaal ontspannen en weg van de alledaagse dingen.

Datum van verblijf: november 2020

Hartelijk dank voor jouw review, Griet.

Beoordeeld op 15 november 2020 via mobiele applicatie

Voor een eerste ervaring kon het niet beter.

Mijn vriend en ik hebben dit samen gedaan en alles was tot in de puntjes inorde. We hebben een unieke ervaring gehad en zijn zeker van plan nog eens terug te gaan! Maar dan waarschijnlijk op 1 van de andere locaties! (Deze keer was het bij SeaNooz)

Het eten was top, de ligging was zalig, en de service was ook inorde.

Het huisje was super proper en heel gezellig en romantisch. Beter kon niet!

Datum van verblijf: november 2020

Hartelijk dank voor jouw review, Bieke.

Beoordeeld op 14 november 2020 via mobiele applicatie

Zalig genieten en ontspannen in een hot tub in de Kempense bossen, volledig privé, met hapjes en een flesje bubbels, aangevuld met een heerlijke tepanyaki. Overnachten in een luxe kamer die volledig gericht is op ontspanning met een film naar keuze, gevulde minibar, bubbelbad, aangepaste muziek en lichtkleur... Kortom: zoals elke keer voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2020

Hartelijk dank voor jouw review.