Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prachtige penthouse met een heerlijk concept om volledig te ontspannen. Je ontstijgt de drukte hier letterlijk op de 21e verdieping. Totale privacy met privé wellness faciliteiten. De locatie met het prachtige uitzicht icm het eten en de massage is een absolute aanrader. De massage is echt een hoogtepunt! Best ever zonder te overdrijven!

Beoordeeld op 25 oktober 2020

Een prachtig stukje Kempische groen in Grobbendonk genaamd Nooz, dat is mijn persoonlijke ‘happy place’. Wim, Heidi, Olivier en hun fantastische team tillen het begrip maatwerk naar een hoger niveau om je de ultieme ontspannende ervaring te bezorgen. Het is een plek waar wij als koppel graag terugkeren om tot rust te komen, te herbronnen, te ontdekken… in een mystieke tobbe in het bos, in een sauna met zicht op eindeloos groen, of rijkelijk ingeolied op de massagetafel. Gevolgd door een romantisch diner, een heerlijke nachtrust en dan dat eerste kopje koffie van de dag op ons privéterras in het bos. Voor ons is dat het paradijs.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Wauw! Hier kan je genieten en ontspannen vanaf minuut 1! Wij kozen voor een 24u-verblijf in de Forest Lodge. Een ruime Lodge met waterbed, floating bad (2p), keukentje, inloopdouche, cinema & beamer. Alles was zeer ruim en zeer netjes. Alle kleine attenties in de kamer zoals chocolaatjes, gepersonaliseerde muntjes en plaid dekentjes en kussentjes, maken het geheel af. Wij tekenden in voor een quatre mains massage (aanrader!), het privé-saunapaviljoen en een mystic water brunchexperience. Hemels... Wij zijn na 24u met een uiterst uitgerust lichaam & geest terug huiswaarts gekeerd.

Datum van verblijf: oktober 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat jullie helemaal 'nooz' zijn.

Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Schitterende locatie met uitzicht op het MAS.Top modern ingericht met alle accommodatie voor een zalig ontspannen nacht. Sublieme duo massage. Alles wat je nodig hebt staat voor je klaar (dinner, drank, hapjes). In de ochtend komt er iemand het ontbijt klaarzetten.... Af!

Datum van verblijf: oktober 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Hartelijk dank voor jouw lovende woorden, wij zijn blij dat we jullie hebben mogen verwennen, tot snel !

Beoordeeld op 2 oktober 2020

Beste Nooz-team,

Ik wou mijn man verrassen en ik wist dat ik terug bij jullie moest boeken.

Het is dus niet onze eerste keer maar toch weer een geweldige ervaring.

Ontvangen door een zeer vriendelijke man, die ons een lekker drankje aanbood in de privé massage lounge en ons de rest van ons verblijf uitlegde.

Daarna kregen we het gezelschap van twee spontane dames, die ons een zalige massage hebben gegeven. We waren een uur van de wereld !

Nog een tijdje nagenieten en dan werden we naar onze privé lounge gebracht waar alles piekfijn in orde was, leuke attenties die er lagen en de persoonlijke boodschap die ik voorbereid had

hebben jullie mooi gemaakt. We mochten onze favoriete films kiezen voor later op de avond en dan mochten we naar het privé bos om verder te genieten in het Mystic water en het lekkere

privé diner. Wat een rust ! Het enige wat we hoorde wat het knetteren van het vuur en de vallende kastanjes .. die hebben we dan ook gepoft in het vuur .

Enkele uren later, de duisternis viel over het bos, gingen we terug naar onze kamer en weeral werden we verrast. Films lagen klaar met de nodige versnaperingen en wachten ons een zalig dessert.

Maar eerst hebben we toch nog genoten van het enorme grote luxe bad dat in de buitenlucht staat aan onze lounge om dan het lekkere dessert op te eten.

Volledig ontspannen kruipen we in het zachte, grote bed en beleven we de cinema ervaring.

Na een zalige nachtrust wacht ons een brunch, op jullie site staat ‘panoramic brunch – een koninklijk panoramisch ontbijt’, wel het is koninklijk !

Dan komt het afscheid in zicht maar niet zonder een mooi aandenken

Beste medewerkers, jullie zijn allemaal TOP, jullie verwennen de gasten, in alle discretie maar toch altijd beschikbaar.

BEDANKT allemaal om de verrassing voor mijn man (en ook voor mij) onvergetelijk te maken.

Tot de volgende keer !

Christl en Jef

Datum van verblijf: oktober 2020

Hartelijk dank voor de goede score en de mooie review, Christel en jef!