3 weken geleden beoordeeld

Beste Nooz-team,

Ik wou mijn man verrassen en ik wist dat ik terug bij jullie moest boeken.

Het is dus niet onze eerste keer maar toch weer een geweldige ervaring.

Ontvangen door een zeer vriendelijke man, die ons een lekker drankje aanbood in de privé massage lounge en ons de rest van ons verblijf uitlegde.

Daarna kregen we het gezelschap van twee spontane dames, die ons een zalige massage hebben gegeven. We waren een uur van de wereld !

Nog een tijdje nagenieten en dan werden we naar onze privé lounge gebracht waar alles piekfijn in orde was, leuke attenties die er lagen en de persoonlijke boodschap die ik voorbereid had

hebben jullie mooi gemaakt. We mochten onze favoriete films kiezen voor later op de avond en dan mochten we naar het privé bos om verder te genieten in het Mystic water en het lekkere

privé diner. Wat een rust ! Het enige wat we hoorde wat het knetteren van het vuur en de vallende kastanjes .. die hebben we dan ook gepoft in het vuur .

Enkele uren later, de duisternis viel over het bos, gingen we terug naar onze kamer en weeral werden we verrast. Films lagen klaar met de nodige versnaperingen en wachten ons een zalig dessert.

Maar eerst hebben we toch nog genoten van het enorme grote luxe bad dat in de buitenlucht staat aan onze lounge om dan het lekkere dessert op te eten.

Volledig ontspannen kruipen we in het zachte, grote bed en beleven we de cinema ervaring.

Na een zalige nachtrust wacht ons een brunch, op jullie site staat ‘panoramic brunch – een koninklijk panoramisch ontbijt’, wel het is koninklijk !

Dan komt het afscheid in zicht maar niet zonder een mooi aandenken

Beste medewerkers, jullie zijn allemaal TOP, jullie verwennen de gasten, in alle discretie maar toch altijd beschikbaar.

BEDANKT allemaal om de verrassing voor mijn man (en ook voor mij) onvergetelijk te maken.

Tot de volgende keer !

Christl en Jef

Datum van verblijf: oktober 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de goede score en de mooie review, Christel en jef!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij konden gisteren aangenaam genieten van een zalig verwenpakket..
Alles was TOP!!
De ontvangst, de massage, de lunch met panoramisch zicht, was buitengewoon heerlijk..
Wij komen zéker terug Noozen!!!

Datum van verblijf: september 2020

Hartelijk dank voor de goede score en de nog betere review !

5 weken geleden beoordeeld

mooi concept
maar de maaltijden in de concept nooz aan zee zijn absoluut schandalig en grond uit schandalig
voor de rest leuk concept maar de maaltijden. nie aan te raden is eigelijk weg gesmeten geld is niks relax aan dan
luxe ontbijt met afbakbrol van carrefour noem ik geen luxe ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2020

Leuk om te lezen dat u het concept zo geweldig vindt. En dat u genoten heeft van de rust en de vele leuke, ontspannende belevingen van Seanooz. Wat is er juist misgegaan bij het eten? Het is voor ons zeer belangrijk dat alles tot in de puntjes is uitgewerkt en klantentevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Wij hebben meermaals gevraagd om contact op te nemen met het management zodat we samen naar een oplossing konden zoeken maar u weigerde dit telkens opnieuw. Wij hebben u voorstellen gedaan voor eten die onze gasten normaal altijd krijgen en hier hebben we nog nooit commentaar op gekregen van andere gasten. Maar het moest spaghetti of lasagne zijn voor u, u heeft dit last-minute (om 17u45) gevraagd aan ons, wij hebben speciaal voor u de hele maaltijd last-minute aangepast zodat u kreeg wat u wou.

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Unieke ervaring in mooi kader met topteam! Stressvrij genieten van de omgeving, de massage, de waterbeleving, het lekkere eten, de fijne bediening en de prachtige locatie om te overnachten. Genieten met een grote “G”.

Datum van verblijf: september 2020

Hartelijk dank voor de goede review en score, Brenda

Beoordeeld op 11 september 2020

Zeer leuke en unieke ervaring. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd bij aankomst en is zeer goed verlopen. De forest tepanyaki is zeker een aanrader en ook de hot tub buiten dat verwarmd word op hout is zeer tof!

Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2020

Hartelijk dank voor de goede review en score, Michael