Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Unieke ervaring in mooi kader met topteam! Stressvrij genieten van de omgeving, de massage, de waterbeleving, het lekkere eten, de fijne bediening en de prachtige locatie om te overnachten. Genieten met een grote “G”.

Datum van verblijf: september 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de goede review en score, Brenda

Beoordeeld op 11 september 2020

Zeer leuke en unieke ervaring. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd bij aankomst en is zeer goed verlopen. De forest tepanyaki is zeker een aanrader en ook de hot tub buiten dat verwarmd word op hout is zeer tof!

Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2020

Hartelijk dank voor de goede review en score, Michael

Beoordeeld op 8 september 2020

Beste Nooz-team
Er moet mij toch echt iets van het hart,wij zijn al 2keer in Grobbendonk geweest waar alles perfect was ,dit weekend hebben we verbleven in Skynooz
en dit was prijs /kwaliteit een echte tegenvaller spijtig.
even ter verduidelijking :
- de massage super
- het eten niet oke voor die prijs pasta die ik dan zelf moest opwarmen ,servetten die ik zelf nog moet leggen ,geen kaarsje ....ontbijt dat de dag voordien al in de ijskast klaarstond? voor die prijs wens ik zelf ook eens bediend te worden en geen microgolf eten te krijgen.
- als ik mijn potjes konfituur,botertjes .... in de ijskast leg zou ik het fijn vinden dat dit niet word weggenomen.
-de tuinslang heeft een fit.
-wat voor mij de deur helemaal toedoet is dat in de badkamer de deur van de douche niet proper was ,naast de lavabo waren nog kringen van de vorige gasten ?
Een teleurstellende klant

Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij kregen van onze vrienden een cadeaubon voor onze verjaardag. Na een zwangerschap en COVID-19 konden we deze toch nog inplannen -de bon zou anders vervallen. Dat alleen vonden we al heel vriendelijk.
We weten van onszelf dat we kritisch zijn. We lazen ook al enkele reviews over Nooz. We waren benieuwd.
Een heel vlotte en vriendelijke ontvangst kregen we, dan werden we naar ons paviljoentje gebracht, alwaar 2 massagetafels stonden. Mijn man is geen massageliefhebber -doe jij dat maar alleen anders- maar nadien hoorde ik toch geen klachten... we boekten er nog een privé dinner bij en kozen voor een upgrade sushi. Met sushi weet je nooit, ook al omdat je niet weet waar hij vandaan komt. Maar er arriveerde een mooie boot met verse vis en dit was zeker voldoende. We kregen ook een flesje Nooz wijn bij ons dinner. Als het over wijn gaat die je zelf niet kiest, zijn we meestal ook kritisch. Maar deze witte wijn was geen hoofdpijnwijn. Integendeel. Goede keuze.
We genoten van de jacuzzi, de vijver met vissen, het overdekt eten, de buitendouches, de massage én het lekker warme haardvuur. Toen het begon te regenen, was dit heel gezellig. Wij zijn niet zo zeer sauna- en wellness mensen. We houden meer van water en genieten van een etentje. Wij hebben hier een avond gehad waarbij we enkel dingen deden die we leuk vonden, in een ontspannen, privé sfeer. We mochten kiezen hoe lang we bleven. Dat er geen tijdsdruk is, maakt ook dat je volledig tot rust komt.

Datum van verblijf: augustus 2020

Hartelijk dank voor de goede review en score, Klaartje

Beoordeeld op 28 augustus 2020 via mobiele applicatie

1ste maal, was een verrassing voor mijn partner's verjaardag en pensioen. Prachtige, rustige omgeving en alles was tot in de puntjes verzorgd. De massage was hemels‼️We hadden geboekt voor 2 overnachtingen met sauna, massage en hottube. Voor ons 1ste ontbijt mochten we gratis gebruik maken van de Wateroasis (deze was vrij, dus waarom niet hè) waar een zwemvijver en whirlpool beschikbaar waren. Het was fijn om daar 4 op een rij te spelen waarbij op de schijven lieve quotes stonden naar je partner toe. We hadden werkelijk niks tekort, werden in de watten gelegd en konden genieten van de rust en vooral van elkaar. Als men wilt onthaasten is dit zeker de "place to be" en zeker voor herhaling vatbaar ‼️‼️

Datum van verblijf: juli 2020

Hartelijk dank voor de goede review en score, hopelijk tot snel!