2 weken geleden beoordeeld

Zeer warm en aangenaam onthaal, je voelt je onmiddellijk thuis. De massage was enorm goed. Het eten was ook zeer lekker en dit alles was zeer leuk gebracht. Kortom een superleuke avond in een super omgeving. Even helemaal weg van alles!

Datum van verblijf: februari 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dank je wel voor de mooie review, Vliegske!
'Even weg van alles'? Fijn te horen dat we daarin geslaagd zijn. :-)

2 weken geleden beoordeeld

Ons verblijf bij Nooz Grobbendonk voor mijn verjaardag was voor het 3de jaar op rij weeral FANTASTISCH.
We hadden dit jaar gekozen voor een full day & night summum in de heaven lounge met de water oasis.
Het begon al met de hemelse massage die het team weeral top hebben verzorgd.
Na deze heerlijke massage mochten we gebruik maken van de water oasis omgeving wat je ook helemaal tot rust brengt en dan de goed verzorgde tepanayke niet te vergeten die je gezellig met 2 kan doen. Voor de durvers kan je in de zwemvijver samen met de visjes een dipje doen .
Daarna was het tijd om te gaan genieten in de heaven lounge van een welverdiende nachtrust en indien je nog kan wakker blijven nog genieten van een gekozen filmpje.
S'morgens is het leuk wakker worden en kan je nog genieten van een uitgebreid ontbijt en dan nog even nagenieten in de lounge.
Een ding staat vast dat we volgend jaar terug op de afspraak zullen zijn om mijn volgende verjaardag te vieren.
Thanks Nooz Team voor de goede zorgen en een geslaagde verjaardagsdag
groetjes
Christel & Rudi

Datum van verblijf: maart 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

We worden zowaar stil van zo'n mooie review, Christel & Rudi.
Het doet ons erg veel deugd te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben van onze aanpak.
Volgend jaar zelfde plaats, zelfde tijdstip!? ;-)

4 weken geleden beoordeeld

Mijn allereerste wellnessweekend ever, maar ik heb er precies een nieuwe hobby bij. De privacy en de absolute rust deden zoveel deugd. Ik zou zeker een verblijf in de winter aanbevelen. Warme dekentjes, zachte badjassen, een heet buitenbad in de regen tussen de bomen... Geen onnodige afleiding, echt relaxen.En zeer vriendelijke mensen, die maakten het verblijf echt af. Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid, de andere maaltijden kunnen misschien wat verfijnder, maar alles was wel vers en gezond, met veel groenten en fruit.

Kamertip: Kamer eerder sober, maar aan elke kant grote ramen en absolute privacy.
Datum van verblijf: februari 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank je wel voor deze erg mooie review, Greet!
Geniet van je nieuwe hobby. :-)

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Natural high
Ontprikkelend
Overheerlijk
Zalig zen

Eentje om nooit te vergeten! Bedankt!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, verzorgde wellness, lekker en vers eten, speciale wensen zijn geen enkel probleem. Top!

Datum van verblijf: februari 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank je wel voor deze erg leuke review, Jeroen.
Het is fijn te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Het was een unieke totaalervaring... nooit verwacht dat ik me zo snel zou overgeven aan natuur en going with the flow. Bedankt Heidi en het ganse team voor jullie goede zorgen! Een aanrader voor iedereen die enkele uren of enkele dagen wil ontsnappen aan de rat race!

Reistype: Reisde alleen
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Dank je wel voor deze erg mooie review, Zaza! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.