TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
5 weken geleden beoordeeld

We zijn voor het eerst gaan “noozen”. Heerlijk, wat een fantastisch en uniek concept. Bij de mystic water zaten we helemaal prive in het bos. Genieten van de warmte, de locatie, rust en vervolgens ook het eten. We konden de tijd even helemaal vergeten en kwamen volledig tot rust. ’s-Avonds nog een film gekeken vanuit ons bed in het prive paviljoen.
Kortom een heerlijk weekend en een onvergetelijke ervaring. We komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: november 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dank je wel voor deze erg mooie review, Ethan.
Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf.
Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Echt genoten!!! Fijne locatie, super faciliteiten, vriendelijk personeel en heerlijk eten! Een plek waar je de tijd kan vergeten en gewoon heerlijk relaxen en genieten van het gezelschap die met je mee is!

Datum van verblijf: november 2019

Dank je wel voor deze mooie reactie, Kim!

Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een overnachting geboekt in de Mystic Room in Nooz Grobbendonk. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Uiteindelijk toch besloten om ter plaatse te dineren en wat zijn we blij dat we dit gedaan hebben. Het maakte de ervaring nog unieker. Een echte aanrader! Mijn vriend en ik komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Dank je wel voor deze erg mooie recensie, Elena.
Wij kijken uit naar jullie volgende bezoekje!

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van deze unieke ervaring! Wij kozen voor de mystic water en daar hebben we geen spijt van! Alles was tip top in orde, niets op aan te merken! Super massage, fantastische locatie, top service, zeer vriendelijke ontvangst,... wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2019

Dank je wel voor deze zeer mooie review, Sabrina!
Fijn te horen dat jullie zo van genoten hebben van jullie verblijf bij Nooz.

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Eerste kennismaking met Nooz. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een uitgebreide uitleg. We kozen voor het Mystic water evening pakket.
De hottub is heerlijk en de setting zeer mooi. Als enige minpunt vonden we het wel jammer dat er 2 'mystic water units' naast elkaar waren. Toen we in het bad zaten zag ik de buur wandelen in zijn unit. We hoorden hen ook heel de avond praten en dat maakt het concept niet meer zo privé. We zagen pas toen we vertrokken het mooi verlichte bospad. Dit waren ze vergeten te vermelden maar is zeker een aanrader om door te wandelen!
Het eten was heerlijk en we zijn volledig ontspannen weer vertrokken!

Datum van verblijf: oktober 2019

Dank je wel voor deze - overwegend - zeer positieve review!
Geniet volgende keer zeker extra van het bospad.