TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Wij kwamen deze morgen rond 11u aan, toen bleek dat onze massage pas vólgende week stond ingepland.
Maar dankzij de flexibiliteit van jullie kant hebben wij alsnog kunnen genieten van een heerlijke dag! Zowel het ontvangst en het contact met de medewerkers was heel warm en vriendelijk. Wij hebben heerlijk genoten van alle faciliteiten en hebben heerlijk gegeten! Ook de massage was heel ontspannend.
Kost samen gevat, wij komen zéker nog terug!
Groetjes Tatjana en Grigori

Datum van verblijf: september 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Wat een geweldige recensie, Tatjana & Grigori!
Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben.
Wij kijken nu al uit naar jullie volgende bezoek! :-)

Beoordeeld op 9 september 2019

Graag geven we jullie wat feedback; het was onze eerste ervaring met een duomassage, voordien hadden we wat twijfels, wat spanning voor wat komen zou, maar wij weten nu al dat dit voor meer dan 100% voor herhaling vatbaar is, het ontspannen gevoel dat jullie uitstraalden kwam vanaf het eerste moment dat we jullie ontmoetten helemaal binnen, we genoten met volle teugen van de heerlijke massage, die zeer respectvol en heel intens was.
Jullie zachte handen, de vloeiende bewegingen,... ik wist van mezelf niet dat ik zo diep kon ontspannen (toch omdat dit een eerste keer was).
Mijn partner kon zich iets minder goed ontspannen doordat het een eerste ervaring was maar hij is het er helemaal mee eens dat we hoe dan ook terugkeren!
Dank jullie wel om ons mee te nemen naar een voor ons onbekende wereld waar wij vanaf nu heel graag in zullen vertoeven!
Zeker en vast tot de volgende keer!

Annelies en Bert

Datum van verblijf: september 2019

Dank je wel voor deze erg mooie recensie, Annelies en Bert.
Wat leuk om te horen dat onze massage zoveel bij jullie teweegbracht.
Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 8 september 2019

Voor onze eerste Nooz ervaring besloten we de sea Nooz te proberen.
Het was een uitstekende en rustgevende ervaring! Onze verwachtingen werden overtroffen! De ontbijtmandjes, de dranken, de private dinner, alles was gewoonweg meer dan heerlijk, Thumbs up voor de service van onze gastheren Michel en Valerie !
We zijn helemaal uitgerust en opgeladen!
We kijken alvast uit naar onze volgende Nooz-ervaring! Nooz u was PERFECT!

Kamertip: Heel rustig gelegen!
Datum van verblijf: september 2019

Dank je wel voor deze wondermooie review, Sebastien!
Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben.
Tot de volgende keer!

Het team van Nooz/SeaNooz

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Heel erg bedankt voor de afgelopen dagen!
Na een aantal zeer heftige maanden voor ons, hebben we nu een aantal dagen heel erg genoten en ‘los gelaten’.

Jullie concept, vriendelijkheid, professionaliteit... Nooz, beter kun je het eigenlijk niet omschrijven.
Dankjewel aan allen!

Groeten en zeker tot weerziens!
L&F

Datum van verblijf: september 2019

Dank je wel voor deze mooie recensie, L&F!

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Onze ervaring bij Nooz is samen te vatten als : buitegewoon fantastisch ! Vanaf het onthaal tot bij het vertrek werden we volledig in de watten gelegd; Oog voor details en persoonlijke,aanpak zorgen er voor dat je je de koning te rijk voelt ! Super massages gehad, beste ooit, Mystic Water is hemels met zeer uitgebreide teppanyaki ervaring. Prachtige overnachtingsruimte, cinema ervaring om u tegen te zeggen, heerlijke brunch, ... Superlatieven ontbreken. Smaakt naar meer ! Bedankt aan het Nooz team voor de unieke ervaring. Ons zie je zeker snel terug !

Datum van verblijf: augustus 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Dank je wel voor deze prachtige review, Oli!
Wij vinden die al even fantastisch als jij jullie verblijf omschrijft. :-)
Wij kijken nu al uit naar jullie volgende bezoek.