Nooz
Best Western Plus Aldhem Hotel(Grobbendonk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
US$ 215*
TripAdvisor
  • Restaurant
6 maart 2018 beoordeeld

Vandaag weer kunnen genieten van een heerlijke massage en brunch. Wederom zijn jullie erin geslaagd om ons helemaal tot rust te laten komen in de mooie natuur, waardoor je wordt omringd. De brunch was dik in orde en achteraf nog een ijsje aangeboden gekregen, gemaakt van de melk van de koeien van een lokale boer.
Weer al een topervaring, wij komen zeker snel nog eens terug !

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2018

Dank je wel voor de mooie review.
Het doet ons deugd te horen dat we jullie helemaal tot rust hebben kunnen laten komen. Mission accomplished! :-)

5 maart 2018 beoordeeld

Voor mijn verjaardag werd ik door de partner getrakeerd op een geweldige overnachting bij Nooz. Het was onze 3de keer en elke keer overtreffen ze onze verwachtingen. Geweldige overnachting in het design paviljoen, lekker relaxen in de water oase en als afsluiter een geweldige massage ! Zalig! Op naar de volgende keer :) .

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Dank je wel voor deze mooie review, Nick en Stefanie.
Fijn om te lezen dat we jullie verwachtingen telkens overtroffen. Dat sterkt ons in de ambitie om dat ook volgende keer weer te doen. Op naar bezoek nr. 4! ;-)

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst gestart met een lekker gevarieerd ontbijt! Te veel om op te krijgen. Nadien een duo-massage gekregen. Heerlijk, dat uurtje was zo om. Nadien met twee onder de hete regendouche buiten. Kortom, een geweldige zondag!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

En een geweldige recensie! :-)
Dank je wel voor deze erg mooie woorden.

17 februari 2018 beoordeeld

We hebben onze Valentijn verjaardag hier doorgebracht. Het is zoals u overal kan lezen echt een aanrader om eens te doen. De manier hoe je ontvangen wordt, de aanpak van de verschillende behandelingen , de stilte en rust die je ervaart en het ontspannen gevoel nadien is echt ongelooflijk. Je komt er echt buiten met het gevoel, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou zeggen aan het hele team doe zeker zo voort en tot binnenkort.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Dank je wel voor deze zeer lovende recensie, Philippe!
Hopelijk zien we jullie snel weer.

13 februari 2018 beoordeeld

Geweldige qualitytime. 24 uur samen ontspannen, geen telefoons of tablets, gewoon elkaar. Massage, genieten van je jacuzzi, chillen in de water oasis met een lekkere wijn en heerlijk eten.
Met de vrieskou buiten douchen in de ochtendzon, heerlijk!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2018

Wat is het leuk dit te mogen lezen, Edwin. Je hebt het concept van Nooz tot in zijn diepste fundamenten mogen ervaren & er blijkbaar volop van genoten.
Dank je wel voor deze prachtige review!