5 maart 2018 beoordeeld

Voor mijn verjaardag werd ik door de partner getrakeerd op een geweldige overnachting bij Nooz. Het was onze 3de keer en elke keer overtreffen ze onze verwachtingen. Geweldige overnachting in het design paviljoen, lekker relaxen in de water oase en als afsluiter een geweldige massage ! Zalig! Op naar de volgende keer :) .

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Dank je wel voor deze mooie review, Nick en Stefanie.
Fijn om te lezen dat we jullie verwachtingen telkens overtroffen. Dat sterkt ons in de ambitie om dat ook volgende keer weer te doen. Op naar bezoek nr. 4! ;-)

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst gestart met een lekker gevarieerd ontbijt! Te veel om op te krijgen. Nadien een duo-massage gekregen. Heerlijk, dat uurtje was zo om. Nadien met twee onder de hete regendouche buiten. Kortom, een geweldige zondag!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

En een geweldige recensie! :-)
Dank je wel voor deze erg mooie woorden.

17 februari 2018 beoordeeld

We hebben onze Valentijn verjaardag hier doorgebracht. Het is zoals u overal kan lezen echt een aanrader om eens te doen. De manier hoe je ontvangen wordt, de aanpak van de verschillende behandelingen , de stilte en rust die je ervaart en het ontspannen gevoel nadien is echt ongelooflijk. Je komt er echt buiten met het gevoel, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou zeggen aan het hele team doe zeker zo voort en tot binnenkort.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Dank je wel voor deze zeer lovende recensie, Philippe!
Hopelijk zien we jullie snel weer.

13 februari 2018 beoordeeld

Geweldige qualitytime. 24 uur samen ontspannen, geen telefoons of tablets, gewoon elkaar. Massage, genieten van je jacuzzi, chillen in de water oasis met een lekkere wijn en heerlijk eten.
Met de vrieskou buiten douchen in de ochtendzon, heerlijk!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2018

Wat is het leuk dit te mogen lezen, Edwin. Je hebt het concept van Nooz tot in zijn diepste fundamenten mogen ervaren & er blijkbaar volop van genoten.
Dank je wel voor deze prachtige review!

11 februari 2018 beoordeeld

Voor ons 5-jarig huwelijk wilden wij een mooie blijvende herinnering. Quality time samen is dan het mooiste kado wat je elkaar kunt geven. Na vaker weekendjes weg te zijn geweest ben je dan op zoek naar iets wat perfect is. Beter dan alles wat je eerder hebt beleefd. En na wat speurwerk op het internet zagen wij Nooz voorbijkomen op de website van 'bijzondere overnachtingen'. Na het zien van de website waren wij super enthousiast.

Op 10 februari 2018 zijn wij naar naar Nooz gegaan. Nooz is gelegen in een prachtige bosrijke omgeving. En daar begint het, horloge af en de mobieltjes stil. Allereerst hebben wij mogen genieten van een heerlijke duo massage. En het mooiste is...is dat je daarna heerlijk kon blijven liggen. Je komt echt in een oase van rust, en ook door de heerlijke geuren van oliën en een lekkere warme ruimte. Na onze massage hebben wij een zeer unieke ervaring gehad, namelijk de Water Oasis. De jacuzzi buiten stond al verwarmd klaar. En ook de hapjes en drankjes waren al gezorgd. In de zelfde tuin had je ook een verwarmde lounge waar ons Teppanyaki diner klaar stond. Vergezeld met relaxte muziek, en verlichting. Prachtig! Heerlijk! Echte genieten!

Na ons diner zijn wij gearriveerd bij onze 'Loft aan het Water'. En ook daar weet Nooz je gewoon te verrassen. Er stond voor ons een verrassing klaar in de vriezer. Een schattig lief en heerlijk ijs taartje. En dat is zo Nooz... ze hebben werkelijk aan alles gedacht. Want wat wil je nou graag na een warme jacuzzi en een diner? Juist ja... iets heerlijk verkoelends. En dan nog niet eens gesproken over de romantische, mooie en luxe kamer met uitzicht op het water en een privé balkon. Ook nog je eigen cinema en het geluid van Harman Kardon niveau. De kamer was ook voorzien van een koelkast gevuld met drankjes. En ook aan de knabbels voor tijdens je filmavond was gedacht.
En zo heeft natuurlijk elk voordeel zijn nadeel. Er was zoveel mogelijk op de kamer (tv, film, Netflix, Muziek, YouTube, Beamer, Led verlichting) dat je ook zoveel afstandsbedieningen hebt. Dus het was wel even zoeken voordat je hebt wat je hebben wilt.

De volgende morgen kun je bellen wanneer je graag je ontbijt wilt. En zo mooi als dat het personeel ook zegt... na 9 uur kunt u ons bellen want daarvoor Noozen wij ook. Geweldig! En als je spreekt over een Royaal heerlijk ontbijt... dan was dit daar niks bij. Wat een keuze!

Nooz is tijdloos, Nooz is genieten, Nooz is privacy, Nooz is rust, Nooz is romantisch. Voor diegenen die nou echt eens een keer op zoek zijn naar iets geweldigs: Nooz! Chillen doen wij niet meer. Vanaf nu Noozen wij! Wij komen graag snel terug voor een andere Nooz beleving!

Kamertip: Loft aan het water... met privé balkon en uitzicht op het Albertkanaal.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Wat een review! Dank je wel hiervoor.
Het doet ons erg veel plezier te lezen dat ons concept jullie zo heeft kunnen aanspreken.

Hopelijk zien we elkaar snel weer.