“Goed om iets te drinken... Zeker niet voor te eten. ”
Beoordeling van De Passant Cafè Tapas Bar

De Passant Cafè Tapas Bar
Geclassificeerd als nr. 22 van 29 Restaurants in Evergem
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vermoedden al bij het zien van de kaart dat we geen al te hoge verwachtingen gingen moeten stellen van dit etablissement. We namen het assortiment warme tapas voor 2 personen voor 28,5 eur. Bij het voorschotelen van die plank hadden we al meteen spijt van ons bezoek. 4 tapaspotjes: 1 met gefrituurde inktvisringen en mayonaise, 1 met geknipte stukjes varkensvlees (cotelet met veel vet), 1 met champignons in olie en 1 met doritos met een tonijnsausje. Uit stervende honger hebben we dan maar opgegeten wat we kregen, maar zo n eetervaring willen we nooit meer meemaken. Dit ''gerecht'' was hoogstens 12 tot 15 eur waard en is goed bij een pint bier als bite maar niet als volwaardige maaltijd, ondanks dit op voorhand gevraagd werd. Dus... Kom hier voor een drankje maar zeker niet met honger noch met kwaliteitsverwachting.

1 april 2018 beoordeeld

Samen met vrienden en familie hier een tapas middag komen nuttigen. Heel goed onthaal! Alles heel lekker klaargemaakt, van koude tapas,zoals rauwe hesp,chorizo,kaas,pittige worst,als warme gerechtjes,pasta met gegrilde ham,mini hamburgertje en nog veel te veel om op te noemen. Koud buiten en heerlijk warm binnen,met de allesbrander. Heel zeker een aanrader!

Reizigers die De Passant Cafè Tapas Bar bekeken, bekeken ook

Evergem, Oost-Vlaanderen

In De Passant Cafè Tapas Bar geweest? Deel je ervaringen!