“Warmte op alle vlakken”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Lien V
“Warmte op alle vlakken”
Beoordeeld op 26 februari 2018 voor een verblijf in februari 2018

Sylvia is één van de warmste gastvrouwen die je je maar kan voorstellen. ZE heeft ons echt in de watten gelegd! Het huisje was proper, handdoeken waren aanwezig, de donsdekens waren zalig en al het keukenmateriaal was perfect in orde. We hebben het hier echt naar onze zin gehad!

28 feb 2018
Beste Lien, wat een lieve woorden! Hartelijk dank en misschien tot ziens nog eens.
988Petra
Maastricht, Nederland
1 beoordeling
“Genoten van een heerlijk verblijf”
Beoordeeld op 29 maart 2016 voor een verblijf in maart 2016

Genoten van een heerlijk verblijf bij Monsieur Nips, gelegen in natuurrijk gebied in de Belgische Ardennen. Heerlijk voor te wandelen of bezoek aan steden in de omgeving bijv. Durbuy. Faciliteiten zijn prima in orde en Sylvia en Stuart doen er alles aan om het verblijf tot een unieke ervaring te maken. Ik heb me er heerlijk "thuis" gevoeld!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Reisgroep: Alleen
Je leeftijdgroep 50-64
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
30 mrt 2016
Dank je wel, Petra, voor deze mooie woorden.
Hopelijk tot een volgende keer, Stuart en Sylvia.
FamVerhei ...
De Mortel, Nederland
“Super!”
Beoordeeld op 28 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Eind september een midweekje bij 'Monsieur Nips' genoten met ons gezinnetje. Een heerlijk plekje om tot rust te komen en te genieten van het natuurschoon om je heen. Het appartement ontbrak ons aan niets; van alle gemakken voorzien. Ook onze viervoeter was meer dan welkom! De gastvrouw -en heer zijn hele hartelijke, vriendelijke en behulpzame mensen. Zo fijn! Wij hebben een plekje gevonden waar we graag nog eens naar terugkeren!

Reisgroep: Kleine kinderen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
“Gezellig vakantiehuis”
Beoordeeld op 19 augustus 2015 voor een verblijf in augustus 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het vakantiehuis ligt op een mooi rustig plekje in de Ardennen. In de omgeving zijn er genoeg dingen te doen. Zoals winkelen in Marche en Famenne, zwemmen in de Ourthe bij Hotton, burcht en roofvogels bekijken bij Logne, wandelen naar Hotton of Durbuy (het kleinste stadje vd wereld), lekker eten in Beffe of Hotton. Spa Francorchamp bezoeken of Plopsa Coo en de watervallen. Tweede wereld oorlog museum in La Roche of kajakken her en der in de Ourthe. Sylvia en Stuart zijn erg gastvrij en vriendelijk. Ze hebben ons heel veel info gegeven en geholpen met onze hond. Al met al op en top.

29 okt 2015
Hoi Cynthia,
Nogmaals bedankt voor deze fijne review. En met allerlei informatie erbij waar andere gasten ook wat aan zullen hebben.
Groetjes en misschien tot ziens!
Stuart en Sylvia
Rudi M
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Zon of regen, altijd thuis gevoeld”
Beoordeeld op 25 juli 2015 voor een verblijf in juli 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Voor elk wat wils in het huis of de tuin, van de leuke spelletjes die de eigenaars voorzien hebben, tot stafkaarten van de omgeving om te wandelen of allerhande info over activiteiten in de buurt. Of gewoon zalig niets doen in de tuin of het huis. We hebben genoten van ons verblijf en de aangename ontvangst ! Ook de hond had het uitstekend naar zijn zin :-)

Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: nette locatie met groot thuis gevoel
Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Mensen met huisdieren
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
26 jul 2015
Dank jullie, wat een mooie review.
Groetjes, Stuart en Sylvia
Marlou D
Venlo, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Gezellig verblijf in mooie omgeving!”
Beoordeeld op 27 december 2014 voor een verblijf in november 2014
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het was een gezellig weekend in de Ardennen.

De accomodatie is mooi, schoon en ruim. De omgeving is prachtig en de gastvrije Sylvia en Stuart hebben gezorgd voor een aangenaam verblijf!

Echte aanrader!

Reisgroep: Vrienden
Kim L
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Geweldig genoten van huis en omgeving”
Beoordeeld op 28 juli 2014 voor een verblijf in juli 2014
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk, ruim, netjes huis dat voelde als een thuis. Sylvia en Stuart zijn de aardige en behulpzame eigenaren en spelen met de honden en katten vonden de kinderen fantastisch. Ze vroegen elke dag wanneer de honden naar buiten kwamen om door hen geborsteld te worden. De omgeving is heel mooi, we hebben veel gewandeld en de kinderen kregen geen genoeg van het spelen in de Ourthe.

Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Kleine kinderen
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Mensen met huisdieren
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren