“The place to be for vlees liefhebbers! ”
Beoordeling van Claude Monet SL

Claude Monet SL
Geclassificeerd als nr. 13 van 15 Restaurants in Dilsen-Stokkem
Beschrijving: Nationale Franse en Italiaanse BIO-keuke Alle huisgemaakte gerechten zijn bereid van verse natuurlijk Producten. Gekookt op houtvuur. Wij gebruiken voornamelijk de productie van de kwaliteit van leveranciers zoals Columbus. ******* Het Columbusconcept is een nieuwe aanpak van de menselijke voeding gebaseerd op een terugkeer naar de voedingsbronnen. Dit concept is gekenmerkt door een terugkeer naar het oorspronkelijke evenwicht tussen Omega-3 en Omega-6 vetzuren. In onze hedendaagse samenlevingen hebben we inderdaad de neiging om te veel verzadigde vetzuren te consumeren in vergelijking met meervoudig onverzadigde vetzuren (de meeste daarvan behorend tot de Omega-6 familie). Onze voeding vertoont grote tekorten aan Omega-3 vetzuren, die ons lichaam niet kan produceren en die we dan ook aan onze voeding moeten toevoegen. Tegenwoordig gaan veel voedingsproducten er prat op dat ze met Omega-3 verrijkt zijn, maar alleen Columbusproducten garanderen tegelijk een juiste hoeveelheid van deze vetzuren, een ideaal Omega-3/Omega-6 evenwicht en een perfect evenwicht tussen verzadigde en meervoudig onverzadigde vetzuren.
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, verse biologische producten, ook Russische en Oekraïnse gerechten verkrijgbaar. Komen zeker weer terug, bedankt voor de fijne avond!

Schrijf een beoordeling

14 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijke vlees en visgerechten a volonté, prima kwaliteit, gereserveerd door een zeer gezellige Russische Nederlands sprekende eigenaar. Één keer per maand een speciaal menu zoals speenvarken, lam aan het spit, visschotel. Eerlijke prijzen. Ook een apart zaaltje met karaoke voor feesten.

25 juli 2016 beoordeeld

is eigenlijk geen restaurant
meer een grill bar , veel heel heel veel vlees
weinig bijlagen is eens leuk om lekker veel gegrild vlees te eten, ook bijna geen sauzen
naar belgische normen is dit een afwijkend restaurant
een gelegenheid voor vlees lovers

16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via vrienden ben ik er terecht gekomen. Vleesschotel besteld, lekker smaakvol gegrild. Veel te veel, niet op te krijgen.
Aanrader voor vleeseters.

10 juni 2016 beoordeeld

Juist zeer lekker gegeten, zeker voor herhaling,beveel het zeker aan. Super vlees goede kruiding en gaarheid.Aparte specialiteiten, lekker en VEEL!

Reizigers die Claude Monet SL bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Claude Monet SL geweest? Deel je ervaringen!