“Verfijnd, ongedwongen en goede verhouding prijs kwaliteit”
Beoordeling van Oscuro

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Oscuro
Geclassificeerd als nr. 10 van 15 Restaurants in Dilsen-Stokkem
Keukens: Belgisch
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit verfijnde restaurantje zou je niet verwachten op deze locatie in dit kleine dorpje. Het eigentijds modern, doch warm en zuiders aandoend interieur gaf meteen een gezellige indruk. De zaakvoerders onthalen je persoonlijk en de open keuken geeft een zeer gastvrije sfeer.
We hadden geluk, het menu ( er is telkens 1 vaste menu van 4 a 5 gangen) was kreeftenfestijn. En het was een waar festijn! Zeer lekkere gerechtjes met een mooie presentatie! Je merkt dat hier veel vaste klanten komen, wat op zich al veel zegt over de tevredenheid. De gastheer komt geregeld een praatje maken met de gasten als dit gewenst is (niet opdringerig). Een hele ongedwongen sfeer hangt hier, echt ontspannen genieten! Dit restaurantje is ideaal als men houdt van bijna sterrenniveau maar budgetvriendelijker wil genieten. Wij zouden dit zeker aanraden bij vrienden en als we deze regio nog eens bezoeken zouden we hier zeker weer komen.
Topadresje!
Groetjes Els en Dave (die jullie TripAdvisor leerden kennen )

Schrijf een beoordeling

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten en gezelligheid gaan samen. Top keuken verborgen in het Maaslands Rotem.
Een aanrader.

7 mei 2015 beoordeeld

Oscuro behoort tot het selecte groepje van restaurants waar er iedere week met een nieuw menu en enkel verse ingredienten wordt gewerkt. Hierdoor kunnen ze rekenen op een grote basis vaste klanten die regelmatig komen proeven van de mooi afgewerkte gerechtjes. Het restaurant biedt een heel gemoedelijke maar zeer stijlvolle sfeer door de combinatie van een strakke inrichting en de persoonlijke toets die je krijgt door de open keuken. Hierdoor is er steeds 'contact' en kan er ook onmiddellijk worden ingespeeld op de wensen van de klanten. Wij vonden het een zeer aangename ervaring, je wordt persoonlijk verwelkomd door de eigenaar/chef die niet alleen talent heeft in de keuken maar ook daarbuiten zijn gasten perfect begeleid. De gerechten in het 4 gangen menu waren mooi op elkaar afgestemd en heel lekker ! En voor ons zeker niet onbelangrijk, ook de presentatie op het bord was zeer mooi gedaan. Hier wordt met passie voor het vak gekookt, dat merk je heel goed. Ook de wijnkaart scoorde bij ons goed, met een ruime keuze aan internationale wijnen waar niet alleen de bekende Franse en Italiaanse wijnen aan bod kwamen maar er ook aandacht wordt gegeven aan landen zoals Chilli, Zuid Afrika enz. Als conclusie is dit een restaurant dat wij zonder aarzelen zouden aanbevelen en dat wij ook heel zeker op onze lijst van favorieten toevoegen. Zeker een aanrader!

• Sfeer
7 november 2014 beoordeeld

Na lange onderbreking eindelijk nog eens naar Oscuro gegaan.
In het kleine dorp Rotem tegenover de kerk ligt dit kleinere restaurant.
Het strakke, doch gezellige interieur van deze zaak is helemaal mijn smaak.
Ik waardeer altijd een open keuken, het zorgt hier ook voor een gemoedelijke en familiale sfeer.
De eigenaars, Tonny en Gaici, zijn vriendelijk, ontvangen en bedienen je persoonlijk.
Lekker tafelen met 25 jaar horeca ervaring op je bord. Het seizoensgebonden 4 gangen menu met een lekkere huiswijn was dan ook subliem.
Dit restaurant is een absolute aanrader, best wel even reserveren. Smakelijk,

• Sfeer

Reizigers die Oscuro bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province

In Oscuro geweest? Deel je ervaringen!