“Gezellige zaak, vriendelijk en zeker niet te duur!”
Beoordeling van 't Prieeltje

't Prieeltje
Geclassificeerd als nr. 13 van 15 Restaurants in Dilsen-Stokkem
6 september 2017 beoordeeld

Het prieeltje is een zeer gezellige zaak waar het ideaal vertoeven is met vrienden of met je gezin. De bediening is vriendelijk en het eten is zeker niet te duur!

13 april 2016 beoordeeld

Hebben hier goed gegeten alleen moesten we erg lang wachten voordat we bediend werden. Jammer maar oke. Eten was in ieder geval goed. Maar vond het te duur voor wat we kregen.

9 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je een kleine snack en wert niet waar of hoe dan is het prieeltje het ideale stopmoment .... Relax and enjoy your cup of coffee

Reizigers die 't Prieeltje bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province

In 't Prieeltje geweest? Deel je ervaringen!