3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Etentje met 4. Zeer mooie omkadering. Gekozen voor de 5-gangen menu. Gastronomie ten top! Elke gang was superlekker en zeer smaakvol gepresenteerd, telkens met aangepaste wijnen. Het geld meer dan waard...

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
17 september 2017 beoordeeld

Deze gelegenheid bevindt zich midden in het nationale park van Limburg in een bijzondere rustige omgeving, best te bereiken via je GPS systeem. Parkeren is geen enkel probleem. We worden vriendelijk en voorkomend ontvangen. Dit is eerder een gastronomisch restaurant met enkele kamers om te overnachten. De 6 kamers zijn allemaal dezelfde.

Met 20 m² (inclusief badkamer) is de kamer naar de ruime kant, gevoel dat versterkt wordt door de hoge zoldering. De houten vloer voelt warm aan. De indirecte verlichting is sfeervol. Er zijn 2 grote ramen met een mooi uitzicht op het terras en de prachtige tuin. Het bed bestaat uit 2 tegen elkaar geschoven twin bedden met aangename donsdekens, de vering is naar mijn smaak iets te zacht maar het slaapcomfort is uitstekend. Er is een grote kleerkast met goede kapstokken, een kluis en een goed gevulde minibar. Verder is er een breed werkblad over de ganse breedte van de kamer, een stoel en extra nog eens 2 rieten zitstoelen met armleuningen. 2, ietwat simplistische kleine stoeltjes, moeten nachttafeltjes voorstellen. Het geheel van de kamer heeft een Scandinavische look.

Ook de badkamer is ruim met bad en douche, wastafel met 2 lavabo's, haardroger, vergrootspiegel en WC. Alle producten voor een goede verzorging zijn aanwezig. de verlichting is naar de donkere kant.

Het ontbijt, in buffetvorm, is rijkelijk. Diverse broodsoorten, croissants, koffiekoeken en allerhande beleg inclusief zelfs gerookte zalm zijn aanwezig. Eiergerechten naar keuze kunnen besteld worden. Koffie, thee, vers fruitsap, water en een aantal mij onbekende dranken zijn eveneens aanwezig. Allerhande fruitsoorten maken het plaatje compleet.

Maar dit romantiek hotel boekt men in de eerste plaats om hier ook te eten. Want dat is gastronomisch genieten. Het 5-gangen menu omvat 3 visgerechten, 1 vleesgerecht en 1 dessert. De kok, Jan Mertens, die we enkel zien werken in zijn open keuken, kan koken en levert bijzonder verfijnde en smaakvolle gerechten. Zijn echtgenote Cindy stuurt de zaal met flair aan. De dienstverlening is zoals het hoort. Minpunt is dat de wijnkaart relatief slordig is opgesteld en een te groot aantal wijnen zijn niet te verkrijgen. Die slordigheid zou niet mogen voor deze klasse zaak.

Deze locatie is eveneens uitstekend geschikt om te fietsen en te wandelen. Fietsen kan men hier huren en andere nuttige toeristische informatie is ook te verkrijgen. Het is genieten hier, en een echt aanrader !

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
22 juni 2017 beoordeeld

prachtige locatie en super van eten.
Midden in de bossen met veel wandelpaden en dichtbij Genk of Hasselt en Maasmechelen. Een ideale uitvalsbasis.
De gastvrouw stond steeds klaar om het onze baby van 1 jaar naar zijn wens te brengen.
Een aanrader...wij komen zeker terug !!!

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
15 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, bediening doet hun best en is helemaal prima, maar niet bijzonder. Bij mooi weer is het heerlijk genieten op het terras met heerlijke tuin aan de rand van het bos. 4-gangen menu all in is top, heerlijke gerechten en mooie wijntjes. Aperitief van
cava met huis gemaakte vlierbloesemsiroop was heerlijk.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
12 januari 2017 beoordeeld

Echt een verrassend goede ervaring .Eten was zeer lekker en culinair hoogstaand. Prijs/kwaliteit zeer goed. Zeer vriendelijk onthaal en goede/snelle bediening in een aantrekkelijk en gezellig kader. We zijn er 's avonds wanneer het reeds donker was gaan eten en dan moet men wel goed opletten om de parking te vinden en er op de juiste manier in te rijden.

Verbleef: november 2016