Beoordeeld op 4 september 2019

Zelden zo aangenaam vriendelijk en met een kwinkslag bediend aan correcte prijzen. Na onze wandeling keerden we met plezier terug. Het uitzicht op De Wissen was een aangenaam extra. Wandel of fiets hier niet voorbij!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Onze brunch was niet wat wij verwacht hadden.
Het zou onder de noemer goed ontbijt moeten vallen.
Waarschijnlijk een verkeerde zondag uitgezocht.
Locatie, bediening en personeel maken het wel goed.
Hopelijk volgende keer beter.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijk rustig plekje aan het water, waar je lekker kunt uitrusten onder het genot van een lekker hapje en drankje. De kaart is gevarieerd en erg smakelijk. De bediening jeugdig, vlot doch vriendelijk. Prijs-/kwaliteitverhouding heel netjes. De gerechten zijn af en alles wordt vers bereid.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie. Gelegen aan het fietsroute netwerk Maasland België. Aan het restaurant is ook een museum verbonden met uitleg over de Maas. Erg leerrijk. Geweldig voor kinderen.
Restaurant zeer goede kaart met prima prijs/kwaliteit. Erg vriendelijk personeel, vlotte en correcte bediening. Op het zomerterras zeer mooi zicht op de Maas en haar uiterwaarden. Je wordt er helemaal zen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

Reeds een paar keer bij Frank en Emiel gaan logeren, en voor ons blijft het steeds een zeer goed verblijf, volledige rust, zeer propere en grote kamers. En ‘s ochtends een heerlijk ontbijt waar voor alles word gezorgd , en vers gemaakt word, middag maal heerlijk, vieruurtje super en avond maal ieder. Steeds met een zeer vriendelijke bediening, en vooral zeer vlotte bediening . Wij vertrekken steeds weer met pijn in ons hart. Maar we weten dat we spoedig terug keren

Datum van verblijf: mei 2019