21 mei 2018 beoordeeld

Leuke B&B met goede kamers en toffe ligging.Overal vlakbij en ook goed om te fietsen.
De mensen waren vriendelijk en gaven de info die we vroegen.Onbijt wat goed en ruim voldoende.
We hebben niet in het restaurant gegeten waar we ter plaatse goede commentaren van hoorde.Dat zullen we de volgende keer zeker doen als we weer keren.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Christel K, Eigenaar van Hotel - Restaurant Au Nom De Dieu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2018

Dank je wel voor het schrijven van deze leuke woorden, graag tot de volgende keer een vrijdag zaterdag zondag of maandag dan.
Groetjes Christel

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Boek ergens anders als je graag wilt genieten van een EERLIJKE vriendelijke en hartelijk Limburgs onthaal. Laat u net in de luren leggen door de pittoreske interieur. Die mensen verdragen geen kritiek en deinzen voor niks terug als het om geld gaat, hoe kleine of groot dat bedrag is. Chanteren en dreigen doen ze in volle klasse. Zie bijlagen/foto's als bewijs.

In februari dachten we genieten van een zonnig weekendje in de Kempen, maar de hotel-uitbaters hebben ons hiervoor een stok voorgestoken. Ze hadden via booking.com gelezen dat we een babybedje vroegen. Ze vonden het niet de moeite om ons op te bellen voor ons te informeren dat ze er geen over hadden. Dus na een lange dagwandeling komen we toe, nul onthaal, grijpen ons sleutel maar in een kastje aan de voordeur, komen toe in de kamer en zien geen babybedje. We bellen de eigenaar op. We mochten niks aanraken noch op bed zitten voor zijn komst. Probeert dan een vermoeide peuter rustig te houden... Eindelijk komt de man af, geen excuses noch glimlach, lijkt lastig omdat we hem duidelijk 'storen'. We hadden 3 opties: 1. Een andere kamer met een Ikea-bankje van amper 60cm breed waar mijn 2-jarige zoon op mag slapen (dat beloofd een mooie val) 2. Ons zoontje mag tussen ons slapen (= voet -en handstoten overal tijdens het slapen, vermoeid wakker worden, tof...) 3. Vertrekken en 0 terugbetaling. Moe en geïrriteerd over zo weinig klantvriendelijkheid en het gebrek aan moeite te doen om een simpel babybed te vinden, weigerden we daar maar te overnachten en zijn we terug naar huis gegaan (meer dan 2u route). 's Anderdaags na een lang gesprek, geven ze hun fout (half) toe en beslissen 50% terug te betalen. Één maand later, zien we niks op de afschrift. We contacteren de eigenaars die belachelijk reageren. Wegens een slechte review hebben ze besloten om de terugbetaling niet meer uit te voeren, ondanks een schriftelijke bevestiging. Ze blokkeren onze nummers, doen alsof hun neus bloedt, dreigen met de politie, lachen u zelfs uit omdat je een Franstalig accent hebt! Ze chanteerden ons om onze slechte review weg te doen, als we een terugbetaling wouden terugkrijgen. Kleine kinderen. Dit hebben we dan via Testaankoop aangeklaagd en ze staan op de lijst van uitbaters met malverse praktijken. TE VERMIJDEN dus voor mensen met principes.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Christel K, Owner van Hotel - Restaurant Au Nom De Dieu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dit is vanaf de eerste tot de laatste letter gelogen, ik werk met plezier doch ook om iets te verdienen, mevrouw wenste veel, eiste veel, wou veel, schreeuwde veel, jammerde veel, maar niks was goed, mocht ik zo moeten werken zoals mevrouw hierboven verklaart dan zou ik al lang failliet zijn
Hartelijke groeten Christel Keijser

ps; Test aankoop, Booking.com etc hebben na verder onderzoek hun excuses aan het hotel aangeboden

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig hotel met veel sfeer in een unieke rustige omgeving.
De uitbaters zijn heel vriendelijk en niet opdringerig.
De ligging is ideaal, dichtbij Maasmechelen village en het Nationaal park.
Jammer genoeg dat we in het hotel verbleven op de dagen dat het restaurant gesloten was, wat ook als gevolg had dat je niets om te drinken kon krijgen als je buiten op het terras ging zitten. Het zou ook leuk zijn als op de kamer elke dag de koffie/thee werd aangevuld.
Met dat zijn de enige kleine opmerkingen. Ik vind het hotel absoluut een aanrader!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw beoordeling het restaurant is gesloten op dinsdag, woensdag en donderdag, wij kunnen u het terras aan de oude kanaal in Lanklaar of aan de Wissen in Stokkem aanraden op deze dagen, wat betreft de koffie en thee op de kamer gaan wij dit zeker opvolgen.
Groetjes van Christel

9 mei 2018 beoordeeld

Prachtige kamers, unieke ligging zo onder de kerk, uitvalsbasis voor heerlijke fietstochten in de omgeving, lekker ontbijt en supervriendelijke dame 's morgens. De eigenaars zelf doen dat fantastisch.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Wowwww super hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling, daar ben ik blij mee. Mvg Christel

7 mei 2018 beoordeeld

Alles was in orde wat betreft de kamer, het ontbijt, de rust. De kamer was groot, goed ingericht en heel proper. Het ontbijt was uitgebreid genoeg en hartelijk. Als men iets kan zeggen is dat er geen brood bij was. Alleen broodjes. Er zijn mensen die liever gewoon brood eten (zoals ik), maar geen probleem, het was lekker. Toen wij er waren, was het restaurant niet open ( spijtig). Die dagen zou men op de website moeten zetten zodat men zich daarop kan voorbereiden. Dan kan men thuis al eens rustig zoeken waar er nog goede plaatsen zijn om te eten. Maar we komen zeker terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dank u wel voor het schrijven van deze leuke beoordeling. Onze site is vernieuwd en hopelijk duidelijker.
Hartelijke groeten Christel Keijser