28 mei 2018 beoordeeld

Locatie: top, een adembenemend zicht op de natuur, prachtige tuin met zwembad, een oase van rust
Onthaal: warm, gastvrij, de uitbaters leggen je in de watten
Kamers: zeer netjes, de bedden zorgen er voor dat je 's morgens niet wil opstaan, minibar, koffiezet, badjassen .... alles is voorzien
Ontbijt: alles wat je graag eet en drink en nog zoveel meer

Hans en Geert (en Odil) zorgen voor een onvergetelijk verblijf.
Het kader komt zo uit de interieurmagazines.
Er staan Vespa's ter beschikking voor wie de omgeving wil verkennen.
Niet twijfelen....maar reserveren en genieten.

@Hans en Geert ... doe zo verder!!!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
14 mei 2018 beoordeeld

De Brakelhoen is een prachtige locatie waar je helemaal tot rust kunt komen en waar je door Geert en Hans heerlijk in de watten wordt gelegd.
De kamers zijn ruim met een geweldig bed en luxe badkamer. De locatie is tot in het kleinste detail, uiterst smaakvol ingericht door de heren.
Ook het ontbijt (met prachtig uitzicht!) is zeer luxe en uitgebreid en draagt zeker bij tot het heerlijke 'verwengevoel'.
Kortom alles draagt ertoe bij dat je je als gast bijzonder welkom voelt.
Door het mooie weer konden we optimaal genieten van de tuin en het heerlijke zwembad.
We hopen zeker nog een keer terug te komen in de Brakelhoen!!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
21 maart 2018 beoordeeld

Bij Hans en Geert vertoeven in dit prachtige kader! Alles is er perfect, van de ligging, tot de netheid, de kamers alsook de prachtige tuin met het fenomenaal uitzicht! Het ontbijt is met zijn ongelooflijk groot aanbod zalig om te mogen van genieten! We zijn er ontvangen als King and Queen, en buitengegaan met een nog groter gevoel! Moest je vragen aan mij, noem een minpuntje op... wel ik heb er echt geen enkele!!!
Hans en Geert zijn samen een perfect stel om alles tot in de puntjes te verzorgen.
En dan heb ik nog niet gesproken over de onnoemelijk vele prachtige mooie decoratie overal in en rondom het prachtige domein!
We hebben er enorm van genoten, en komen zeker nog terug!
Dit verdiend een DIKKE 10!!!

Verbleef: maart 2018
21 december 2017 beoordeeld

Een super warm onthaal van Geert en Hans. Prachtige B&B..luxe ontbijt...zeer kwaliteitsvolle B&B ingericht met veel smaak en topmaterialen...zeker een aanrader. De Brakelhoen is zeker zijn vijf sterren waard.

Kamertip: Alle kamers zijn evengoed. De kamers achteraan hebben natuurlijk het uitzicht op de Vlaamse Ardennen en zwembad.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De echte top,top,top!!!! Heel proper en super vriendelijke ontvangst en echt alles wat ne mens maar dromen kan! Nu al 2 keer geweest...maar er volgen er nog veel...
Heel gastvrij en zeker een 5 sterren meer dan waard

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden