“Ruim, maar onhygiënisch”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Nice view of the Villa no neighbours in the woods and 5 m across the golf course in the woods
table tennis in the garage , badmington set , hometrainer , plenty of space to put your bikes ,boots
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Lonneke12 ...
Heesch, Nederland
1 beoordeling
“Lang weekend weg met vriendinnen ”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in november 2019

Het is een mooi huis in een rustige omgeving.
Wel heel erg jammer dat het niet schoon was en er nogal wat spullen kapot waren.
Waaronder de afzuigkap die vies was en op instorten stond. Keukenkastdeur was kapot en viel eruit. Rekken in vaatwasser kapot waardoor vaat niet schoon werd. Matrasbeschermers en kussens zaten vol vlekken. Gevaarlijke kapotte terrastegels.
Eigenares heeft allerlei uitvluchten, toen we ons beklag wilden doen.
M.a.w. fijn groot huis wanneer het achterstallig onderhoud op orde is en er goed schoongemaakt wordt. Dit mag je ook wel verwachten voor 720 euro voor 3 nachten in het laagseizoen.

Datum van verblijf: november 2019
suzanne98 ...
1 beoordeling
“Prima huis maar jacuzzi werkt niet en onvriendelijke eigenaresse”
Beoordeeld op 27 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Met een groep vriendinnen hebben wij dit huis geboekt, voornamelijke vanwege de jacuzzi. Het is een prima huis met een rustige ligging, maar veel dingen waren stuk. Bij aankomst bleek de jacuzzi niet warm te zijn. Via WhatsApp hadden wij contact met de eigenaresse Chantal om het probleem op te lossen. Ze stuurde dan ook een monteur, wat uiteindelijk niks heeft geholpen. Later stuurde we haar nog een bericht op Whatsapp waarin we vertelde wat er nog meer kapot was in het huis, zodat wij niet de borg daarover hoefde te betalen. Wij kregen een erg onvriendelijke reactie terug waarin ze vertelde; “Ik heb het heel moeilijk wanneer men arrogant is en alles afschrijft omwille van een technische panne.” en “Met dit warme weer is een niet te warme jacuzzi ook een plezier als afkoeling bij 30 graden“. Ze probeerde voor alle dingen excuses te verzinnen en bood alles behalve een compensatie of haar excuses aan. Wij raden dit huis dus niemand aan!!

Datum van verblijf: augustus 2019
10 sep 2019
Ik heb alles gedaan om onmiddellijk een technieker te laten komen . Helaas warmde het nog steeds niet op tot 37 C . Met 40 graden tijdens weekend was jacuzzi zeker te gebruiken met een temperatuur van van 28 graden . Er wers een oude ligstoel uit bergruimte naar boven gebracht die stuk was . Had er niet mogen staan . Koffiemachine zogezegd stuk wanneer het een nieuw apparaat was . Lampen buiten stuk wat niet waar was gewoon switch bevind zich binnen er was helemaal niets stuk. Ik heb mijn excuses aangeboden maar texhnische problemen bestaan nu eenmaal en helaas na bezoek van technieker kon het probleem niet verholpen worden . Dit is eenmaal buiten mijn macht en is inmiddels opnieuw in werking . De aller eerste keer sinds 5 jaar dat ik als onvriendelijk werd omschreven wanneer ik alles doe dat iedereen een buitengewone verblijf zou hebben. Grt chantal
Explorer7 ...
“Ruim, maar onhygiënisch”
Beoordeeld op 12 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Ruim huis en van alles voorzien. Wel stank van riool, wat na 3 dagen werd opgelost. Niet erg schoon.

Datum van verblijf: augustus 2019
25 aug 2019
Beste ' helaas geuren waren door riolering dat helaas pas na weekend dwz op 3 dag opgelost worden waarvoor ik alle begrip heb dat dit helemaal niet aangenaam was waarvoor onze excuses. Wat hygiene betreft zal ik aan mijn concierge melden want dit is niet toegestaan . Ik hoop dat jullie verder toch hebben genoten. Indien jullie plannen terug te komen of familie en of vrienden zal ik een korting geven . Grt en tot ziens hopelijk
Curious41 ...
1 beoordeling
“Zeer compleet verzorgd huis”
Beoordeeld op 23 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

Zeer ruim huis met veel faciliteiten .Prachtig terras dat zeer goed op de zon ligt. Voor golfers een ideale locatie; op loopafstand van de golf de Durbuy. Een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
30 jun 2019
Ik ben echt heel blij te vernemen dat jullie het huis alsook de ligging een topbestemming vinden voor golfers. Inderdaad op loopafstand , voldoende berging in de garage om alle grief te leggen. Ik hoop jullie terug opnieuw te kunnen verwelkomen. groeten,
Miguel M
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Ruime goed uitgeruste villa met zonrijk dakterras met bubbelbad.”
Beoordeeld op 11 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Goede parkeergelegendheid. We waren met 5 auto's. De sleutel werd op tijd gebracht, zoals afgesproken. We kregen netjes een rondleiding met tips over dingen in de beurt. Zeer ruime nette villa met alle voorzieningen. Grote eetkeuken met eetkamertafel. Wij hebben echter alle dagen buiten gegeten. Rustige bosrijke omgeving.

Het dakterras met bubbelbad is een absolute plus.

Datum van verblijf: juni 2019
27 jun 2019
Ik ben super blij te vernemen dat jullie er zo van genoten hebben en ik hoop jullie terug te zien en te verwelkomen. grt Chantal
Godfried ...
“Prima accommodatie”
Beoordeeld op 5 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Mooie omgeving, mooi uitzicht vanaf terras.
Mooie ruime woning met veel “leefruimte”.
Van alle gemakken voorzien

Datum van verblijf: april 2019
5 mei 2019
Nice you have enjoyed your stay and I am looking forward seeing you again. Rgds Chantal
dilaano
Amsterdam, Nederland
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
“Perfect huis voor sport en relaxing nabij Barvaux”
Beoordeeld op 24 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Wij waren met 6 collegavrienden een lang weekend in het huisje. De communicatie met huiseigenaresse Chantal liep vlot en prettig. Ze had overal goede tips voor en antwoorde snel op vragen.
Het huisje had alle faciliteiten die wij zochten voor een sportief en culinair weekend. De hottub en sauna zijn fantastisch en ook de slaap en douchefaciliteiten zijn prima.
Het ligt wel een stukje van Durbuy, maar met de auto ben je er zo. Barvaux ligt op loop-/fietsafstand.

Datum van verblijf: april 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren