“Ruime goed uitgeruste villa met zonrijk dakterras ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Nice view of the Villa no neighbours in the woods and 5 m across the golf course in the woods
table tennis in the garage , badmington set , hometrainer , plenty of space to put your bikes ,boots
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Miguel M
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Ruime goed uitgeruste villa met zonrijk dakterras met bubbelbad.”
Beoordeeld op 11 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Goede parkeergelegendheid. We waren met 5 auto's. De sleutel werd op tijd gebracht, zoals afgesproken. We kregen netjes een rondleiding met tips over dingen in de beurt. Zeer ruime nette villa met alle voorzieningen. Grote eetkeuken met eetkamertafel. Wij hebben echter alle dagen buiten gegeten. Rustige bosrijke omgeving.

Het dakterras met bubbelbad is een absolute plus.

Datum van verblijf: juni 2019
27 jun 2019
Ik ben super blij te vernemen dat jullie er zo van genoten hebben en ik hoop jullie terug te zien en te verwelkomen. grt Chantal
Godfried ...
“Prima accommodatie”
Beoordeeld op 5 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Mooie omgeving, mooi uitzicht vanaf terras.
Mooie ruime woning met veel “leefruimte”.
Van alle gemakken voorzien

Datum van verblijf: april 2019
5 mei 2019
Nice you have enjoyed your stay and I am looking forward seeing you again. Rgds Chantal
dilaano
Amsterdam, Nederland
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
“Perfect huis voor sport en relaxing nabij Barvaux”
Beoordeeld op 24 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Wij waren met 6 collegavrienden een lang weekend in het huisje. De communicatie met huiseigenaresse Chantal liep vlot en prettig. Ze had overal goede tips voor en antwoorde snel op vragen.
Het huisje had alle faciliteiten die wij zochten voor een sportief en culinair weekend. De hottub en sauna zijn fantastisch en ook de slaap en douchefaciliteiten zijn prima.
Het ligt wel een stukje van Durbuy, maar met de auto ben je er zo. Barvaux ligt op loop-/fietsafstand.

Datum van verblijf: april 2019
FarAway82 ...
“Familieweekend in Durbuy”
Beoordeeld op 7 januari 2019 voor een verblijf in januari 2019

Zoals elk jaar gaan we met het hele gezin en mijn ouders op weekend. We zijn met 9 personen. Dit jaar boekten we het huis van Chantal in Durbuy. Lang op voorhand fijn contact gehad met Chantal. Duidelijke uitleg gekregen bij aankomst. Groot, mooi, licht, modern, sfeervol ingericht huis. Grote, handige leefkeuken waarin alles aanwezig was. Mooie, schone bedden in gezellig ingerichte slaapkamers. Badkamers in orde, (warme, werkende) jacuzzi op terras met uitzicht op het dal...
Het waren 4 geweldige dagen in een supergezellig huis. Volgens mij zie je ons nog zeker terug, Chantal!

Datum van verblijf: januari 2019
9 jan 2019
Geweldig dat jullie het zo goed hebben gehad en ik kijk ernaar uit om jullie opnieuw te kunnen verwelkomen . Beste groeten en tot ziens
M B
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Goed Huis, echter Jacuzzi toch kapot na meerdere malen vragen.”
Beoordeeld op 16 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Wij gaan met een groep collega's elk jaar in een huisje en wat wij leuk vinden is tot diep in de nacht in de jacuzzi zitten met een drankje, een mooie sterrenhemel, en een goed gesprek. Aangezien ik al in andere beoordelingen iets over de jacuzzi had gelezen heb ik twee keer van te voren specifiek gevraagd of de Jacuzzi goed werkt ja of nee. Er werd mij verzekerd hij doet het, en een aantal dagen voor onze aankomst werd mij nog gezegd: als jullie vrijdagavond aankomen is hij warm. Vervolgens in de auto half uur van te voren SMS sturen we zijn er bijna, krijg je in die SMS te horen: sleutel ligt onder de mat en Ohja, de jacuzzi doet het niet...... Dit was voor ons een enorme domper, en uiteraard bestaat er grote twijfel of hij inderdaad 'net' kapot is gegaan.......

Het huis zelf was mooi, keuken groot met veel spullen en een gezellige woonkamer. Echter 1 van de losse bedden in de 3-bedden kamer was volledig kapot en versleten en ik werd na nacht 1 gebroken wakker. Op basis van het huis zou ik 4 sterren geven maar door het ontbreken van de jacuzzi toevallig op het allerlaatst werd het een matige ervaring.

Datum van verblijf: september 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
18 okt 2018
Het stuk vanuit fabriek was niet volledig naar mij toegestuurd , ik kon dit niet weten en vernam dit van de technieker . Ik heb onmiddellijk het kleine stuk dat niet mee verstuurd was , pas vrijdag gekregen. Ik had expres ups gevraagd maar ze hebben zich vergist . Ik vind hier helemaal niets uit , ik kan mijn woorden staven met bewijs dat fabricant zich vergist heeft . Ik loop hiermee ook stress . Ik vind het alles behalve dan een rating te geven van 2 wanneer ik hemel en aarde heb verzet om het in orde te brengen. Er is helemaal geen bed kapot . Ik heb vandaag het huis tip top in orde gebracht voor de nieuwe huurders . Van zodra ik het stuk vrijdag ontvangen had , ben ik in de wagen gesprongen en omwille van de werken was ik er niet geraakt om 15 h . Ik had sms ook niet gezien gezien ik met de wagen aan het rijden was. Omdat ik door de werken in het verkeet vast zat , ben ik opzij gegaan en zag ik dat er een sms verzonden was . Veiligheidshalve , had de concierge al de sluitel onder de mat gezet. Ik zie niet wat daar verkeerd aan is . Jullie stonden niet in de kou , konden onmiddellijk binnen .
Ik moet gewoon zeggen dat ik heel ontgoocheld ben dat er helemaal geen respect meer is en dat ik dan zo'n beoordeling krijg , die mijn rating naar beneden doet ten onrechte. groeten
GuidoSmit ...
Rosmalen, Nederland
2 beoordelingen
“Erg genoten!!!”
Beoordeeld op 3 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Het huis was in hele goede staat.
Vooral de tafeltennistafel heeft ons veel sportieve dienst bewezen :-)
De jacuzzi was genieten met een volle sterrenhemel.
De sleuteloverdracht was goed verzorgd met veel nuttige uitleg.
Veel infomatiefolders aanwezig.
Eigenlijk is 3 dagen tekort om ten volle te genieten en tot rust te komen. Wellicht de volgende keer een week...
Aanbevelingen zijn een kayaktocht over l'Ourthe en terrasje in Durbuy centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
14 mei 2017
Thank you Guido and hope to see you back soon . Chantal
Go667097
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Een top locatie voor een familiegroep met volwassen kinderen.”
Beoordeeld op 9 november 2016 voor een verblijf in oktober 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Het huis is ruim van opzet. genoeg wasgelegenheid. Nadeel dat er beneden geen toilet is. Minder valide mensen moeten dan toch nog naar boven. Huis is goed uitgerust , alleen de pannenset is aan vernieuwing toe.

Datum van verblijf: oktober 2016
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de ruimte
Minpunten: Toilet gemis beneden.
Reisgroep: Uitgebreide familie
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Grote groepen
Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren