Beoordeeld op 6 september 2018

We werden erg vriendelijk ontvangen door de eigenaar en eigenaresse. Kregen uitleg over het parkeren en een tip rondom eten. De kamer (we hadden de roze) was ruim, leuk aangekleed en met een prima bed. De badkamer was ook mooi en met een goede douchecabine en een leuk bad. Het ontbijt was echt uitstekend. Vers fruit, confiture van eigen fruit, vers brood, yoghurt met muesli, vers sap en lekkere koffie en thee. Heerlijke overnachtingsplek voor ons wandelweekend in deze mooie omgeving.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2016

Mooi huis gelegen te Barvaux op een +/-4km van Durbuy. Bij ontvangst werd ons een drankje aangeboden. Wij hadden de roze kamer en alles in de kamer had een roze toets. Kamers zijn ruim en hebben genoeg comfort. In de slang van de douchekop zat een fit met als gevolg dat het water naar alle kanten spoot. Wij hebben dit gemeld en werd onmiddellijk in orde gebracht. Ontbijt is zeer uitgebreid en heel lekker! Als je een kamer boekt, best één aan de achterkant nemen want aan de voorkant van het huis ligt een drukke baan.

Datum van verblijf: oktober 2016
Mc M, Propriétaire van Villa Belle Epoque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016

Thanks for your comments ; it was a pleasure to meet your 2 beautiful couples; hoping to see you again :-)

Beoordeeld op 18 februari 2015 via mobiele applicatie

Prachtig huis, prachtige nostalgische themakamers met modern comfort en een super ontbijt met alles er op en er aan. In een woord: fantastisch.
Het huis is niet geschikt voor kleinere kinderen (tot plusminus 12 jaar).
Helaas staat het huis nu te koop dus vlug nog even genieten van een heerlijk Valentijn sprekend.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 27 september 2014

Afgelopen week een nachtje doorgebracht in villa epoque, wat een heerlijke plek, prachtige inrichting, klassiek met stijl. Goed bed en zalige badkamer (lees bad).

Uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan, voelden ons welkom.

In de vorige recensie kunnen wij ons zeker niet vinden, geen stof gezien! Lekker fisse handdoeken, badkamer en slaapkmaer (wij hadden de roosjeskamer) zeker schoon.

Graag tot een volgende keer!

Kamertip: Wij heaaden de roosjeskamer, deze was lief en klassiek, niet kitscherig. Had een badkamer met heerlijk bad en was heerlijk rustig.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 15 november 2013

Het huis is donker en de redelijk stoffig. Kamers zijn aan opfrissing toe. Ligging is vlak aan een drukke weg. Dus zeker een kamer aan de achterzijde vragen. Ontbijt is uitstekend.
Mevrouw Josephine doet haar best maar geeft weinig info bij het toekomen.
Voor de prijs van 90 € per nacht denk ik dat er betere alternatieven te verkrijgen zijn.

Datum van verblijf: oktober 2013