“Heerlijk gegeten! ”

Slager aan de Schans
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 Restaurants in Zaandijk
Keukens: Nederlands
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn afgelopen vrijdag geweest. Zooooo heerlijk gegeten, echt genoten lamsrack van de bbq en carpaccchio vooraf. Echt smullen!

11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en gezellig, lekker en naast de kaart ook een voordelig dagmenu. Parkeren kan even lastig zijn.

28 augustus 2018 beoordeeld

Een onverwacht juweeltje! Wij zijn hier zonder digitale voorkennis gaan dineren en zijn zeker niet teleurgesteld!

Bij binnenkomst valt de karakteristieke sfeer van het klassieke pand direct op. Echt een bijzondere plek, en ook nog eens uitzicht op één van de bekendere molens uit de Zaanstreek.Vergeet ook zeker niet na te vragen wat een 'smuiger' is. ;)

Tot onze verrassing zat de menukaart in een enveloppe, leuk detail! Het eten was voortreffelijk, de bediening zeer capabel en meer dan vriendelijk. Dineren kan hier enigszins aan de prijzige kant zijn, maar de gerechten zijn niet 'oneerlijk' duur.

Ik kan dit restaurant dan ook zeker aanbevelen voor een avond dineren, zij het romantisch of met familie. Wij komen hier zeker nog eens terug!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een prima prijs!

Vriendelijke bediening, leuke Zaanse wijfies.

Ook een erg leuk pandje, zeker wel een aanrader.

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen beiden voor het menu en het was voortreffelijk en voldoende. Omdat het dessert niet mijn smaak was kreeg ik gewoon wat anders. Mooie service. Prijs kwaliteit prima. Er gaan zeker terug. .

Reizigers die Slager aan de Schans bekeken, bekeken ook

Zaandijk, Noord-Holland

In Slager aan de Schans geweest? Deel je ervaringen!