“korte pauze tijdens wandeling,reken maar voor een lange pauze”
Beoordeling van Wolfsend

Wolfsend
Geclassificeerd als nr. 10 van 15 Restaurants in Zaandijk
14 september 2019 beoordeeld

gestopt tijdens wandeling voor een drinkpauze en iets om te eten.duurt zeer lang voor komen opnemen,alsook voor je bediend bent.produkten die ze serveren zijn wel lekker.en voor af te rekenen mag je toch wel 3 maal vragen.waren bijna weg zonder te betalen,toch wel 15 min nodig hiervoor.was nogthans niett zo druk.

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier eten met een groepje vienden tijdens de jaarmarkt.

Iedereen had echt lekker gegeten en gedronken. Allemaal verse producten, zelfgemaakte gerechten en broodjes .

Veel verschillende soorten biertjes te krijgen, waaronder enkele lokale.

Ondanks de drukte was de service erg goed. Vriendelijk personeel en alles binnen 15 á 20 minuten op tafel.

De hamburger is ook echt een aanrader. Deze werd voor de gelegenheid buiten op het terras klaargemaakt. Top!

23 augustus 2019 beoordeeld

De bediening was snel en vrolijk.
Ze hebben zelfs ook glutenvrij brood, heel fijn.
Het eten was leuk opgemaakt en smaakte heerlijk.
We zaten buiten op het terras. Dit is gezellig met prima stoelen.

19 augustus 2019 beoordeeld

De service was goed, er lag al een Engelse kaart op tafel, maar we kregen bijna direct 2 Nederlandse kaarten. Ik kan niet tegen gluten en zuivel, De jongedame van de bediening wist wat het is (!) en kon mij van de kaart ze de kip plate met krieltjes en seizoensgroente aanbevelen, een heerlijke en vullende maaltijd voor een goede prijs. Mijn vriend nam een broodje pulled zalm en was daar ook zeer tevreden over. Als klap op de vuurpijl hebben ze ook soja-latte macchiato. De sfeer was gezellig, vooral in het zonnetje zit je heerlijk op het terras.

14 juli 2019 beoordeeld

Bij het opnemen van de bestelling kwam er een zeer vriendelijke jonge man die de bestelling opnam. Bij mijn vraag om water werd mij gevraagd of het kraanwater moest zijn of uit een flesje. Voor kraanwater moest wel 0,50 cent worden betaald. Goed dat dit vooraf werd medegedeeld. Voor de lunch te hebben besteld werd ons al gezegd dat het vanwege de grote drukte wel een kwartier kon duren. Voor ons geen probleem maar ook dit vind ik een prima service zodat je weet waar je aan toe bent. De lunch kwam inderdaad wat later maar smaakte prima.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Wolfsend bekeken, bekeken ook

Zaandijk, Noord-Holland
Zaandijk, Noord-Holland

In Wolfsend geweest? Deel je ervaringen!