“Leuk voor 1 keer”
Beoordeling van Brouwerij Hoop

Brouwerij Hoop
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Zaandijk
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuke restaurant wij waren daar met z'n zessen om te borrelen en wat hapjes erbij hapjes waren best aan de prijs

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening, smaakvol eten en gezellige sfeer!

Kom eens de lokale biertjes te proeven!

Moeite waard als u in de buurt bent!

10 april 2018 beoordeeld

Na een dagje wandelen en op zoek naar een goed adresje om te dineren belandden via de TripAdvisor app bij Brouwerij Hoop. Het was er een gezellig drukke boel en er hing een fijne atmosfeer. Een eerste blik op de bierkaart stemde mij nog vrolijker. De dinerkaart is weliswaar niet heel uitgebreid maar wat er op staat klinkt allemaal erg aantrekkelijk. We bestelden de Kip aan het Stok (Kippendijenspies met teriyakisaus, frites en mais) en de Tagliatelle met verse zalmmoot. Vanaf ons tafeltje konden we goed zien hoe de koks met plezier stonden te koken en de kwaliteit was er ook naar. De kok kwam persoonlijk nog even vragen hoe het smaakte. Ons antwoord : Uitstekend!!! Tesamen met vriendelijke en attente bediening en de lekkerste biertjes maakten het een zeer geslaagd diner. Wij komen gauw nog eens terug.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontspannen sfeer, goede professionele bediening. Lekkere hap en keuze uit topbiertjes. Kortom aanrader en verrijking voor de Zaanstreek

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de heerlijke biertjes en het vriendelijke personeel 5 punten, het eten krijgt een 3. Burger was prima maar de kip was erg droog.

Reizigers die Brouwerij Hoop bekeken, bekeken ook

Zaandijk, Noord-Holland

Zaandijk, Noord-Holland

In Brouwerij Hoop geweest? Deel je ervaringen!