Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk weekend en alles was werkelijk waar perfect van begin tot einde. Tijdens het boeken werd alles zorgvuldig gevraagd en gepland en bij aankomst was het net een heerlijk “thuis komen” incl heerlijke welkomstdrankjes. Het personeel, de schitterende omgeving en de fantastische keuken maakte het geheel vervolgens tot een super vakantie! Hopelijk tot snel

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 9 december 2020 via mobiele applicatie

5 en 6 december waren wij een weekend met vrienden in chateau Wittem. Wat een toplocatie, een geheel gerenoveerd chateau met prachtige kamers. Het eten was subliem het diner met bijpassende wijnen uit gezocht door een jonge enthousiaste sommelier. Het ontbijt en ook de lunch was top. Alle lof voor dit chateau en zijn jonge brigade. Hopen daar nog eens te komen.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Tijdens ons 2 daagse verblijf hier zijn wij zo ontzettend verwend. De kamers zijn uitmuntend, mooi uitzicht op de tuin vanuit verschillende uitzichten. Diner in het restaurant was subliem. Mooie smaken en een palet van kleur.
Omdat er slechts 12 kamers zijn kennen ze je ook bij naam en dat voelt vertrouwd. Ontbijt is meer dan voldoende. Mooie uitvalsbasis om naar bijvoorbeeld Maastricht te gaan. Aan alle medewerkers van Chateau Wittem: dank jullie wel. Het was TOP!!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi gelegen en ingericht chateau. We hadden een fijn verblijf van 3 dagen in de kleine Floris kamer. Mooi interieur en fraaie badkamer met Clarins producten. Het vriendelijk personeel zorgt voor een fijne welkome, casual sfeer. Ontbijt is prima en dineren buiten op het terras een feest. Heerlijk eten en drinken. Fijn om dan zo naar je kamer te rollen. Prima uitvalsbasis voor trips in de omgeving. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zo’n mooie rustige plek met heerlijke kamer gelukkig met airco het was namelijk buiten 32 graden
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel maakte dit uitje compleet
Wij komen terug
En o ja