Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 302
eDreamsUS$ 312
Booking.comUS$ 312
TripadvisorUS$ 302
Orbitz.comUS$ 302
TravelocityUS$ 302
Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi gelegen en ingericht chateau. We hadden een fijn verblijf van 3 dagen in de kleine Floris kamer. Mooi interieur en fraaie badkamer met Clarins producten. Het vriendelijk personeel zorgt voor een fijne welkome, casual sfeer. Ontbijt is prima en dineren buiten op het terras een feest. Heerlijk eten en drinken. Fijn om dan zo naar je kamer te rollen. Prima uitvalsbasis voor trips in de omgeving. Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zo’n mooie rustige plek met heerlijke kamer gelukkig met airco het was namelijk buiten 32 graden
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel maakte dit uitje compleet
Wij komen terug
En o ja
Zo lekker gegeten

Beoordeeld op 10 augustus 2020

Chateau Wittem is terug en hoe. De afgelopen 10 jaar was Kasteel Wittem niet meer de plek van weleer. Na een nieuwe wisseling van eigenaren is het kasteel mooi verbouwd en is de ambitie terug. Kamers zijn mooi, modern en zeer comfortabel. De service is er zeer goed en allervriendelijkst. In het restaurant Julemont is het goed dineren en met mooi weer is er een prachtig terras in de kasteeltuin.

Beoordeeld op 12 juli 2020

Deze lokatie is heel bijzonder ! Een grote aanwinst voor Zuid Limburg , de uitzonderlijke omgeving/ ligging
geeft dit kasteel een “ eigen “ plek in het hotel en restaurant segment ( 7 *)

De ambitie van de keuken , super !

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

Tijdens een dagje zuid-limburg kwamen wij langs dit prachtige chateau, wij stonden voor de deur en een vriendelijke vrouw deed de deur voor ons open. We kregen gelijk een rondleiding en de geschiedenis van het kasteeltje te horen. We hebben er wat gedronken en kregen er ook nog wat lekkers gratis bij. Geweldige service!

Datum van verblijf: oktober 2019