Priceline
Go to your Happy Price
Vio.com
ber
Souzay-Champigny, Frankrijk

Goed eten, er ging welles wat mis, wij vonden het erg grappig, we komen zeker terug

4,0 van 5 bollen20 mrt 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben erg gelachen!!

Het was druk, erg druk volgens het personeel.

Maar goed voor ons was er plek dus werd snel onze tafel uitgehaald en schoon gemaakt zodat wij er konden plaats nemen.

Drinken werd snel opgenomen en ook de kaart kwam daarna op tafel.

Daarna vlot de bestelling opgenomen en voor we waren ingedekt was het eten er.
Snel werden we ingedekt.
Wij hadden 2x mixed grill en een kindermenu frikandel.
We kregen alle drie een servet met lepel en gewoon mes.

We hoorden om ons heen al dat er wat leerlingen aan het werk waren en komen ook uit de horeca dus we hebben er smakelijk om gelachen!

Toen wij vroegen om de lepels te verruilen voor vorken, snapte helaas de bediende niet waarom…. Hij deed het met frisse tegenzin, ik had natuurlijk ook beter kunnen vragen of hij even voor wilde doen hoe je met lepel en mes een mixed grill, burgemeester maakt!

De mixed grill was net iets te lang op de grill geweest dus in plaats van een gewoon mes was een steakmes ook op zijn plaats geweest maar goed, klein detail.

Na het diner hebben we zelf na geduldig wachten nog gevraagd of we uitgehaald konden worden en of we nog wat na zouden mogen. Helaas was de crème brûlée om 19:00 al uit maar goed de cheese cake was ook erg lekker!

Conclusie: vrolijke bediening die veel enthousiasme in de strijd gooide, op het gebied van supervising werden deze talenten helaas te weinig gecoacht, het eten was een beetje onder de van der Valks maat die we gewend zijn.

Maar we komen zeker terug want het entertainment en de lol die wij hierom hadden aan tafel maakten alles weer goed!
Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hollands Oostenrijks Huisje
0.1 km van Van der Valk Hotel Wieringermeer
Really good place for everyone!
6.7 km van Van der Valk Hotel Wieringermeer
Bar/lounge
16.2 km van Van der Valk Hotel Wieringermeer
Meer hotels in Wieringerwerf bekijken
Beoordeeld op 5 maart 2022

We eten hier een paar keer per jaar een schnitzel, altijd heel goed maar dit keer echt ver onder de maat; droog, smakeloos, waterig sausje en ook de rest (groente etc) erg laf, zelfs de friet was niet goed. Bij navraag blijkt er sinds een half jaar we nieuwe kok te zijn. We waren idd een tijd niet geweest ivm corona en als dit het euvel is; doe er wat aan, het restaurant was ook heel erg leeg terwijl het normaalgesproken op vrijdagavond volle bak is.
Personeel is overigens net als altijd supervriendelijk!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 14 oktober 2021

Jammer dat ze in Wieringerwerf geen corona check doen. Wij zaten met vijf man en iedereen kon zonder vragen naar binnen.
Jammer, ik voelde mij hierdoor niet veilig.
Het was te verwachten, maar Van der Valk vindt omzet dus belangrijker dan onze gezondheid.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 juni 2021

Kom al heel wat jaartjes bij diverse vd Valken, meestal top, deze keer echter niet. Lang wachten op onze lunch, dienstdoende leidinggevende gevraagd of we niet vergeten werden (na 35 minuten) , reageerde knorrig (zal even kijken) na 3 kwartier bediening aangesproken of de lunch nog komt. Vijf minuten daarna kwam iemand zeggen dat de bon zoek was. Zeg maar wat u wilt hebben dan komt het met spoed, helaas had ik geen tijd meer. Ik moest nog wel even de cappuccino afrekenen graag. Ik zou zeggen excuus, de cappuccino krijgt u van ons......

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021

Lekker genoten van familie bezoek in Den Helder, en een heerlijk verblijf bij Valk Wieringerwerf.
Hebben net 4 weken lang verblijf gehad in A4 Schiphol, maar dit was zoveel beter!
Mooie frisse kamer, beddengoed helder en strak opgemaakt , koelkastje met 2 flesjes water, koffie en thee binnen handbereik , kortom voelde echt welkom.
Ontbijt moest gehaald worden ivm Corona maatregelen, maar was uitermate goed verzorgd , met warme eitje, warme broodjes, vers geperst sinaasappelsap, en vers fruit, fijne vleeswaren , alles perfect verzorgd , daar kunnen ze bij de A4 nog wat van leren.
Heel fijn om hier te verblijven, echt een aanrader en ontzettend aardig personeel!
Kortom TOP!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 11 november 2020

Leuk kleinschalig hotel.Sfeervol ingericht net als de grotere van der valk hotelsWij hadden een arrangement geboekt.2 overnachtingen met ontbijtbuffet en 2 keer een 3 gangen diner.De comfortkamer was mooi ingericht,ruim,schoon en met een privebalkon.De comfortkamer heeft geen bad aar wel een goede regendouche.De bedden lagen goed.Het ontbijtbuffet had ruime keus met veel broodjes,verse jus,roerei,yoghurt,fruit,pannekoek etc etc.Het 3 gangen diner was echt geweldig.Wij hadden verwacht,omdat het een arrangement was dat de menukeuze beperkt zou zijn.Maar we hadden royale keus en ook heerlijk gegeten.De bediening was erg vriendelijk.Hotel Wieringermeer hadden wij gekozen omdat het voor ons een goede uitvalsbasis was om naar de zee in petten en Schoorl te rijden.Ook alkmaar is maar een half uur rijden.Ook wil ik de snelle service via facebook vermelden.Ik had een vraag gesteld via fb chat en binnen 5 minuten al antwoord terug.We hebben een heerlijk verblijf gehad.En zeker met een arrangement is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed.Wij komen zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: november 2020