“Prachtige belevenis”

42 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Prachtige belevenis”
Beoordeeld op 11 januari 2017

We waren hier op een schitterende dag met de kinderen om mee te doen aan een heus ridderprogramma. Dat was ontzettend leuk. Tot onze verrassing hadden we als volwassenen ook een rol in het geheel. De pret begon al bij het verkleden. Na afloop van het programma hebben we nog een wandeling rond het prachtige kasteel gemaakt en hebben we heerlijk gebak gegeten op het terras. Perfect dagje uit.

Bezocht Mei, 2016

18 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 95 nuttige stemmen
“Prachtig kasteel”
Beoordeeld op 29 december 2016

Huis Bergh is een prachtig kasteel. De buitenkant is indrukwekkend, binnen een interessante collectie kunst en een aardig overzicht van de geschiedenis van het kasteel. De audiotour is verhelderend. Als je interesse hebt in de details doe je ongeveer twee uur over de tour, de bezichtiging van de toten met een gids komt daar dan nog bij.

Bezocht December, 2016
s-Heerenberg, Nederland
Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
3 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Kerstconcert”
Beoordeeld op 19 december 2016 via mobiele applicatie

Fraai kasteel, mooie slotgracht, wal om het kasteel is geschikt voor wandelen eventueel ook toegankelijk met rolstoel. Gezellige binnenplaats met horeca

Bezocht December, 2016
Hoofddorp, Nederland
Niveau 4 bijdrager
35 beoordelingen
13 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Bijzonder verrassend ”
Beoordeeld op 14 november 2016 via mobiele applicatie

Mooi gerestaureerd stukje geschiedenis. Privé collectie middeleeuwse kunst erg mooi samen gesteld de gratis audiotour door de heer van Os voegt echt iets toe aan wat je ziet. In aangrenzend restaurant is het heerlijk koffie drinken.

Bezocht November, 2016
Niveau 4 bijdrager
15 beoordelingen
15 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Ridders en jonkvrouwen van deze tijd”
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

Huis Bergh is door zijn kinderrondleiding een must voor iedereen die van een leuk rollenspel houdt en zijn kinderen wil zien glunderen. Gewoon doen!

Bezocht September, 2016

Reizigers die Kasteel Huis Bergh bekeken, bekeken ook

In Kasteel Huis Bergh geweest? Deel je ervaringen!